زلنسکی: مناطقی از اوکراین را بازپس گرفتیم

رئیس جمهور اوکراین از آزادسازی مناطقی در جنوب و شرق این کشور خبر داد.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین روز یکشنبه از آزادی بخشی از مناطق اشغالی در جنوب و شرق این کشور خبر داد، اما به موقعیت این مناطق و زمان آزادسازی آن‌ها هیچ اشاره‌ای نکرد.

زلنسکی در سخنرانی روزانه خود صرفا اعلام کرد که روز یکشنبه خبر‌های خوبی از رییس ستاد مشترک ارتش و روسای سرویس‌های اطلاعاتی اوکراین دریافت کرده است.

وی در این سخنرانی از نیرو‌های نظامی اوکراین به خاطر آزادسازی بخشی از سرزمین خود در منطقه دونتسک و دو منطقه دیگر در جنوب اوکراین تشکر کرد.

رئیس جمهور اوکراین گفت: پرچم اوکراین و زندگی آزادانه بار دیگر به شبه جزیره کریمه بازخواهد گشت و ما تمام سرزمین خود را آزاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در انتقال گاز روسیه به اروپا نیز گفت: ما بار‌ها درباره مشکل حفظ ارتباط با روسیه از طریق خط لوله انتقال گاز "نورد استریم" و احتمال تبدیل شدن آن به فاجعه هشدار داده بویم و این هشدار‌ها اکنون به واقعیت تبدیل شده است.

برچسب ها: جنگ اوکراین ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
گویا حالت توهم باز اومد سراغ ریاست اوکراین و در خواب رویایی آزادی مناطق اوکراین تصور و علنی ابراز می‌کنه شتر به قول ایرانیها پنبه دانه رو در خواب گاهی روی گاهی دولپی بلغور می‌کنه
آخرین اخبار