افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس+۱۰ در اصفهان

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس+۱۰ در اصفهان به دلیل زیاد شدن مراجعات خبر داد.

جهانگیر کریمی اظهار داشت: با توجه به گسترش تقاضای مردمی برای دریافت گذرنامه شرکت در پیاده‌روی اربعین و خدمت‌رسانی بیشتر به زائران کربلای معلی ساعات کاری دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ استان اصفهان افزایش یافت.

او افزود: بر این اساس ساعات کاری تمامی دفاتر پلیس+۱۰ استان اصفهان تا اطلاع ثانوی در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ و ۳۰، روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ و روز‌های جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ گذرنامه‌ای در مرز‌ها تمدید نمی‌شوند، گفت: از شهروندانی که مهلت گذرنامه آن‌ها به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است می‌خواهیم به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و نسبت به تمدید آن‌ها پیش از عزیمت به مرز‌ها اقدام کنند.

کریمی تصریح کرد: با توجه به شلوغی اداره مهاجرت و گذرنامه و حجم درخواست برای صدور گذرنامه در خیابان رودکی، متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و یا وبگاه epolice.ir درخواست برگ تردد ویژه اربعین کنند و به هیچ وجه به مراکز صدور گذرنامه مراجعه نکنند.

او با تأکید بر اینکه تا زمانی که مراجعه‌کنندگان باشند، مسؤولان دفاتر پلیس +۱۰ موظف به انجام کار آن‌ها هستند، خاطرنشان کرد: این برگه‌ها تا ۷۲ ساعت بعد از درخواست از طریق پست به در منازل آن‌ها ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار