منابع عبری اعلام کردند که هکر‌ها اسناد و عکس‌های جدیدی از دیوید بارنیا را منتشر کردند که از هک تلفن همراه همسرش بدست آمده است.

منابع صهیونیستی مدعی شدند گروهی از هکر‌های مرتبط با ایران عکس‌های شخصی و سوابق پزشکی دیوید بارنیا، رئیس موساد را منتشر کردند.

یدیعوت آحارونوت نوشت: مواردی که گفته می‌شود از تلفن همراه همسرش به دست آمده است، قبل از سفر بارنیا به واشنگتن برای ملاقات با مقامات ارشد آمریکایی در مورد احیای توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران، منتشر شده است.

فایل‌های فاش شده شامل آزمایش خون، معاینات پزشکی و حتی عکس بارنیا از مسابقات قهرمانی جودو در سال ۲۰۱۶ در تل آویو است. هفته گذشته نیز همین هکر‌ها عکسی از یک قرار ملاقات دندانپزشکی او منتشر کرده بودند.

گروه «Open Hands» (دست‌های باز) تصاویری از دندان‌های دیوید بارنیا که تحت درمان قرار گرفته بود پخش کردند که در آن به وی توصیه شده بود روزی دو بار مسواک بزند!

 گروه دست‌های باز پیش از این نیز ویدئو‌ها و اسنادی از بارنیا منتشر کرده بود. ویدئوی اول که مارس گذشته پخش شد حاوی تصاویر شخصی بارنیا و گذرنامه و اسناد مالیاتی وی و اعضای خانواده او و تصاویر ماهواره‌ای از منزل شخصی او در یکی از شهر‌ها در مرکز فلسطین اشغالی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
اگر عکسهای یک مقام ایرانی منتشر شده بود ، غربگداها چه میکردندو در ایران امنیت نیست و اونها پیشرفته هستند و کل دونیا تحت کنترل اونهاست.
بهتره خودمون را باور کنیم و دشمن را هم خیلی قوی ندانیم
Iran (Islamic Republic of)
미ㅑ
۱۳:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
کل دونیا تحت کنترل کیاس؟خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
قیافش شکل بوزینه ی ابن زیادِ
آخرین اخبار