ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال تشکیل گروه‌های دفاع شهری از بین غیرنظامیان ساکن در شهرک‌های اشغالی هم‌مرز با لبنان است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که در مجاورت با لبنان قرار دارند، خواسته تا برای جنگ با حزب‌الله آموزش ببینند و آماده باشند.

امروز (سه‌شنبه) یک روزنامه عبری فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در شمال سرزمین‌های اشغالی گروه‌های دفاع شهری را از بین غیرنظامیان تشکیل دهد تا در صورت جنگ با حزب‌الله از آن‌ها استفاده کند.

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» گزارش داد که ارتش صهیونیستی برای اولین‌بار از زمان تأسیس این رژیم اشغالگر، گروه‌های ذخیره غیرنظامی یا تیم‌های آمادگی اسرائیلی متشکل از غیرنظامیان را در شهرک‌های مرزی نزدیک به خاک لبنان به ویژه در شهرک «کریات شمونا» تشکیل می‌دهد.

براساس گزارش روزنامه «اسرائیل هیوم»، این اقدام رژیم صهیونیستی به دنبال تهدیدات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در مورد میدان گازی کاریش و زیاده خواهی‌های این رژیم در تعیین مرز‌های دریایی صورت می‌گیرد.

حزب‌الله لبنان تأکید کرده است که اگر رژیم صهیونیستی در ترسیم مرز‌های دریایی زیاده خواهی کرده و استخراج گاز از میدان کاریش را آغاز کند، با پاسخ نظامی مواجه خواهد شد.

محافل نظامی رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرده‌اند که در صورت وقوع جنگ با «حزب‌الله» لبنان، ظرف چند روز هزاران موشک مقاومت عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار خواهند داد و جبهه داخلی رژیم متجاوز صهیونیستی قادر به مقابله با این موشک‌ها نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار