مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح ملی نذر آب ۵، تیم تخصصی سحر هلال احمر قزوین خدمات خود را در مناطق محروم استان ارائه می‌کند.

دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: همراه با اعزام کاروان سلامت هلال احمر قزوین در راستای اجرای طرح ملی نذر آب ۵، تیم تخصصی سحر این جمعیت در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و حمایت‌های روانی، خدمات خود را با اجرای برنامه‌های متعدد ارائه می‌کند.

آصفی افزود: با اعزام کاروان سلامت هلال احمر استان قزوین اعضای آموزش دیده تیم سحر این جمعیت نیز با هدف انجام فعالیت‌های بشردوستانه بر محور ایجاد نشاط، شادابی، همدلی و تقویت مشارکت اجتماعی و کار گروهی ویژه کودکان در مناطق محروم استان قزوین اقدام به فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: امسال طرح ملی نذر آب ۵ در سه محور تأمین آب شرب سالم، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و ارائه خدمات آموزشی در نواحی متأثر از خشکسالی و تنش آبی در استان قزوین به ویژه روستا‌های قلعه قره داش (شهرستان تاکستان) و زاجکان سفلی و اردک (بخش طارم سفلی، شهرستان قزوین) اجرا خواهد شد.

آصفی ادامه داد: در همین راستا در نخستین گام کاروان سلامت هلال احمر قزوین جهت اجرای طرح ملی نذر آب ۵ در روستای قلعه قره داش شهرستان تاکستان، در روز‌های ۱۶ و ۱۷ شهریور اقدام به ارائه خدمات می‌کند و اعضای تیم سحر این جمعیت نیز با اجرای بازی‌های گروهی و فردی تلاش می‌کنند کار گروهی، مشارکت و صلح و دوستی را ترویج کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ایجاد فضایی صمیمانه و محبت آمیز با هدف حمایت‌های روانی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های اعضای تیم سحر در این روز خواهد بود که امیدوارم در راستای ارائه خدمات بشر دوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، بتوانیم خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار