استاندار سمنان با بیان اینکه امسال ۶۴ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان استان سمنان خرید تضمینی شد، گفت: ۵۶ درصد از این میزان متعلق به کشاورزان میامی بوده است.

هاشمی گفت: ۵۶ درصد از این میزان متعلق به کشاورزان شهرستان میامی بوده است.

وی با بیان اینکه این سهم قابل توجه نشان از ظرفیت‌های  کشاورزی میامی دارد، افزود: کشاورزی و گردشگری در کنار دامداری ارکان توسعه اقتصادی میامی محسوب می‌شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم نام‌نیک‌بحث تأمین آب شرب است که شرکت آب و فاضلاب استان باید تلاش نماید تا این مشکل را برطرف کند، گفت: پیمانکار مجری طرح حفاری در نام‌نیک موظف خواهد بود تا نسبت به رفع آثار حفاری و انجام آسفالت اقدام کند.

هاشمی با بیان اینکه دغدغه‌ی آب، یکی از دل نگرانی‌های به حق و درست مردم و مسئولان استان سمنان است، افزود: اولویت اساسی و نخست روستای طلوبین در شهرستان میامی نیز تأمین آب محسوب می‌شود که استقرار تجهیزات حفر چاه و تأمین آب، بحث حضور پزشک، سالن و امکانات ورزشی از جمله درخواست‌های مردم است که پیگیری و محقق خواهد شد.‌

وی درباره مشکلات مردم نردین هم توضیح داد: درخواست مردم نردین به منظور ایجاد جایگاه عرضه فراورده‌های نفتی و همچنین ایجاد مراکز آموزشی و سالن ورزشی بررسی و پیگیری خواهد شد.‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار