وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: چشمه آب گرم و سرد ایوب پیغمبر (ع) یک فرصت طلایی است تا گردشگران زیارتی و سیاحتی به این منطقه جذب شوند.

 سیدعزت‌الله ضرغامی  در بازدید میدانی از چشمه آب‌گرم و سرد ایوب گفت :یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب در حوزه سلامت، چشمه‌های درمانی آب گرم و سرد است.

او گفت : یکی از این ظرفیت‌های مهم در ۶۰ کیلومتری شهر بجنورد واقع شده و در کنار امام زاده ایوب (ع) می‌تواند سبب جذب گردشگران زیارتی و سیاحتی شود.

ضرغامی گفت : به دلیل تداخل بین دستگاهی و تصمیمات اتخاذ شده، توجه به سرمایه‌گذاری در این منطقه صفر بوده است.

به گفته ضرغامی  مردم انتظار دارند تا در صورت مراجعه به این مکان، شرایط حداقلی مهیا باشد، اما این‌چنین نیست و حتی محوطه. سازی مناسبی در شان این مکان انجام نشده است.

او گفت : بنده به همراه دکتر وحیدی و دکتر پاکمهر، نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، امروز در این مکان حاضر شده و با مردم، گردشگران و سرمایه گذاران گفتگو کردیم.

ضرغامی گفت : پراکندگی کنونی که در این مکان گردشگری حاکم شده، هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

او گفت : بنده از آقای خاموشی تقاضا می‌کنم تا موضوع را شخصا تصمیم‌گیری کرده تا چشمه آب گرم و سرد ایوب پیغمبر (ع) از بن‌بست کنونی خارج شود.

او گفت : با پارلمان محلی این منطقه نیز طی همکاری‌های مداوم، طرح جامعی از امام‌زاده و چشمه آماده می. کنیم تا سرمایه‌گذارانی که آماده همکاری هستند، به این طرح اشراف کامل داشته باشند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت :این مکان گردشگری اهمیت بسیار بالایی دارد چراکه پتانسیل جذب دو گروه از گردشگران را داشته و همچنین شیعه و سنی در کنار یکدیگر از نعمات الهی بهره‌مند شده و نمادی از وحدت را به نمایش می‌گذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.