شهردار اصفهان :

آمادگی راه اندازی سرویس اتوبوس مدرسه را در اصفهان داریم

قاسم‌زاده گفت: طرح جدیدی برای سرویس دهی به خانواده‌هایی که هزینه پرداخت تاکسی و سرویس مدارس برای آن‌ها سخت است در نظر گرفته شده است.

قاسم‌زاده شهردار اصفهان  گفت: یک طرح جدید برای سرویس دهی به بعضی از خانواده‌هایی که هزینه پرداخت تاکسی و سرویس مدارس برای آن‌ها سخت است در نظر گرفته شده که آن‌ها میتوانند با اتوبوس‌رانی هماهنگ شوند و در گروه‌های چندین نفره ثبت‌نام کنند، اگر در حد یک اتوبوس یا میدل‌باس بشوند، سرویس اتوبوس در اختیارشان خواهد بود که هزینه سفر نیز با همان کارت اتوبوس است و ارزان خواهد بود.

او در ادامه بیان داشت: مدارسی که از سرویس استفاده می‌کنند، رانندگان چندین دقیقه قبل از تعطیلی منتظر دانش‌آموزان می‌مانند و باعث ترافیک و راهبندان در معابر می‌شوند، که باید سرویس‌ها را ملکف کرد زودتر از ۱۵ دقیقه به تعطیلی مدارس به محل مدرسه نیایند.

قاسم‌زاده ادامه داد: همچنین تا جای ممکن در حیاط مدارس منتظر تعطیلی باشند و دانش‌آموزان در حیاط سوار سرویس شوند تا موجب ترافیک در معابر نشوند.

علی قاسم‌زاده گفت: در برخی از مدارس پسرانه اجازه پارک دوچرخه‌ها به دانش‌آموزان داده نمی‌شود و معمولا مجبور می‌شوند در کوچه و خیابان پارک کنند و به این ترتیب از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه استفاده نمی‌کنند که اگر آموزش و پرورش این امکان را فراهم کند تا دانش‌آموزان دوچرخه را وارد حیاط مدرسه کنند، شهرداری هم گیره‌های پارک دوچرخه را به آن مدارس هدیه خواهد
کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار