احکام جدید و فیش حقوقی شهریور بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سایر سطوح سازمان تأمین‌ اجتماعی در سامانه خدمات غیرالکترونیک این سازمان منتشر شد.

فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در پی صدور بخشنامه اصلاحیه میزان افزایش حقوق مستمری‌ بگیران برای امسال، احکام حقوقی و فیش شهریور بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سایر سطوح سازمان تأمین اجتماعی با اعمال افزایش صادر شده و در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir قابل مشاهده است.

او افزود: گفتنی است پیش از این مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی خبر داده بود که حقوق شهریور بازنشستگان سایر سطوح، بر مبنای احکام جدید و با در نظر داشتن مصوبه مورد توافق وزرای عضو هیئت امنای سازمان تأمین‌اجتماعی و با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار پرداخت و احکام جدید این گروه از بازنشستگان نیز در همین ماه صادر می‌شود.

فراتی بیان کرد: احکام جدید این گروه از بازنشستگان روی سایت خدمات غیرحضوری تأمین‌ اجتماعی بارگزاری شده و  از ۲۰ شهریور پرداخت‌ها بر اساس همین احکام جدید شروع می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد: برای پرداخت معوقات از اول فروردین تاکنون نیز، برنامه‌ریزی در تعامل با کانون‌های بازنشستگی در حال انجام است و به‌زودی نحوه پرداخت معوقات نیز اعلام می‌شود.

بازنشستگان به غیر از حداقل‌ بگیران، سایر سطوح قلمداد می‌ شوند که برای این گروه افزایش ۳۸ درصدی حقوق به علاوه ۵۱۵ هزار تومان در حکم جدید تعیین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.