استاندار لرستان:

پنج هزار واحد مسکونی در لرستان ساخته می‌شود

استاندار لرستان گفت: پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و جامعه ایثارگران لرستان ساخته می‌شود.

 فرهاد زیویار استاندار لرستان روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به یک درخت تنومند تبدیل شده و علاوه بر توجه به محرومان، ساخت مسکن و اشتغالزایی مددجویان را در دستور کار خود قرار داده است.
زیویار گفت: در یکسال عمر دولت سیزدهم توجه ویژه و اقدامات گسترده‌ای در بخش مسکن صورت گرفته است که این اقدام در لرستان همراه با همدلی و همفکری می‌باشد، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم هرچند که در بحث پیگیری مسایل مربوط به مسکن رتبه سوم را کسب کرده ایم.
او افزود: اکنون شرایط مساعد و بستر لازم برای برطرف کردن مشکل مسکن در لرستان فراهم شده است و هیچگونه منعی برای ادامه کار وجود ندارد.
استاندار لرستان با اشاره به سفر رییس مجلس شورای اسلامی به لرستان ادامه داد: در این سفر مقرر شد که پنج هزار واحد مسکونی در این استان ایجاد شود که مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و جامعه ایثارگران را در بر خواهد گرفت.
زیویار بیان کرد: باتوجه به توپوگرافی شهر خرم آباد امکان ایجاد واحد مسکونی شهری وجود ندارد و باید با واگذاری واحد روستایی به مددجویان اقدام کرد.
او گفت: ایجاد ۲ هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر هم در دستور کار قرار دارد که در این راستا مسوولان مربوطه باید برنامه‌های لازم را ارایه دهند تا بتوانیم قدم‌های محکمی برای ایجاد مسکن در استان برداریم.

 

برچسب ها: استاندار ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.