معاون امور پارلمانی رئیس جمهور:

نامه‌ای از مجلس برای سوال از وزیر ورزش و جوانان دریافت نکردیم/ باید همدلی و همراهی در آستانه جام جهانی داشته باشیم + فیلم

محمد حسینی گفت: در چند روز گذشته نامه‌ای از مجلس برای سوال از وزیر ورزش در مورد حواشی فدراسیون فوتبال دریافت نکردیم.

سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی رئیس جمهور درباره  اظهارات برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد انتخاب تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد:  در قانون اساسی ذکر شده است، که نمایندگان مجلس حق اظهار نظر دارند و درباره مسائل مختلف می‌توانند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند. کسی هم نمی تواند مانع نمی‌شود و استقبال از نظرات نمایندگان هم صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: اگر کمیسیون اصل ۹۰ می‌خواهد سئوال یا استیضاحی در بحث فدراسیون فوتبال داشته باشد، باید این موضوع در زمانی باشد که مجلس در حال فعالیت است، اما در حال حاضر مجلس تعطیل است. وزیر ورزش و جوانان هم باید به مجلس بیاید و توضیح بدهد که چرا این اتفاق افتاده است. آیا وزیر ورزش و جوانان در انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال اختیاری داشته یا نداشته است. البته رئیس فدراسیون فوتبال را انتخاب می‌کنند و انتصابی نیست که وزیر ورزش و جوانان مثل معاونان خود رئیس فدراسیون را  منصوب کند. به هر حال یک جمعی باید بنشینند و آن‌ها تصمیم می‌گیرند و ساز و کار خود را دارند.

حسینی تصریح کرد: نمایندگان مجلس نظراتی دارند که محترم است، اما این مسائل به جای اینکه در رسانه‌ها مطرح شود، در کمیسیون اصل ۹۰ یا کمیسیون فرهنگی مجلس که حوزه ورزش هم دارد در آنجا این بحث‌ها مطرح و توضیحات داده شود. در هر صورت دولت رئیسی دولت مردمی، تحول گرا و عدالتخواه  تاکید دارد که قانون باید اجرا شود و به هیچ وجه تخطئی از قانون صورت نگیرد. رئیس جمهور می‌گوید که اگر برای مسئله‌ای قانونی وجود ندارد در مجلس مصوب شود و بگویید که ما نمی‌توانیم به این جور مسائل ورود کنیم. هیچ اغماضی در تخلفات نیست و دولت خط قرمزی ندارد و با هر کسی برخورد می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بنابراین بهتر است ما یک همدلی و همراهی داشته باشیم همانطور که اشاره کردید در آستانه مسابقات جام جهانی هستیم و خوب است که کمتر این اختلافات به رسانه‌ها کشیده شود.   هیچ کس از لحاظ رسیدگی قانونی شک و تردیدی ندارد که به این مسئله باید پرداخته شود. البته وزیر ورزش درباره جزییات این مسئله  پاسخ می‌دهد. اما اگر نمایندگان مجلس سئوالی از سجادی  داشته باشند ما آن را پیگیری می‌کنیم.   در چند روز گذشته هیچ نامه‌ای از مجلس در ارتباط با سوال از وزیر ورزش و جوانان در مورد حواشی فدراسیون فوتبال  به دستمان نرسیده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار