مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت تمدید شد

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

امیر رضا خواب بینان گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، در پیش بودن ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس و به منظور شرکت آثار تولید شده در این ایام مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آبان ۱۴۰۱ تمدید شد.

او افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در ۵ محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کاربردی، هنر‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد در موضوعات دفاع مقدس، مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم و وطن در قالب‌های پوستر، انیمیشن کوتاه، کلیپ، نقاشی دیجیتال، گزارش، خبر و... به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی بیان کرد: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می‌توانند تا ۱۵ آبان ۱۴۰۱ به وب سایت جشنواره به نشانی defafestival.com سازمان توسعه و تروبج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: 



به گفته او چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در آذرماه ماه به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

خواب بینان تصریح کرد: این جشنواره با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیرو‌های مسلح و شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار