واگذاری زمین در شهرک صائین قلعه از مهرماه امسال

مدیر کل بازرسی استان زنجان گفت:شهرک صنعتی صائین قلعه با مساحت ١٠٠هکتار تا رده زیست محیطی، از نیمه دوم مهرماه به متقاضیان واگذار خواهد شد.

خمسه از مراحل اجرایی شهرک صائین قلعه زنجان بازدید کرد.

این بازدید که ۱۶ شهریور انجام شد در راستای حمایت دستگاه قضا بالاخص سازمان بازرسی استان از اقدامات انجام شده در شهرک صائین قلعه صورت پذیرفت.

مدیرکل بازرسی استان زنجان در این بازید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته بر سرعت گرفتن عملیات اجرایی تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود بر اساس نیاز‌های منطقه و درخواست‌های صاحبان سرمایه، مراحل آماده سازی شهرک صائین قلعه زودتر به اتمام رسیده و زمین‌های این شهرک از نیمه دوم مهرماه آماده واگذاری شود.

در این بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز گفت: طی ۶ ماه گذشته نسبت به اجرای عملیات خاکی، خیابان کشی، عملیات جدول گذاری، احداث شبکه برق رسانی، اجرای شبکه آبرسانی این شهرک اقدام و در تلاشیم تا با همت تمامی همکاران شرکت شهرک‌های استان این شهرک را به مرحله واگذاری به متقاضیان صنعتی برسانیم.

عباسی گفت: برای آماده سازی این شهرک بیش از ٣٠میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و این شهرک صنعتی با مساحت ١٠٠هکتار تا رده زیست محیطی، از نیمه دوم مهرماه به متقاضیان واگذار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.