کریمیان:

قیمت دفتر ایرانی ۲۰ هزار تومان است

یک تولیدکننده نوشت افزار ایرانی گفت: در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی می‌توان با ۲۰ هزار تومان برای کودکان دفتر تهیه کرد.

یک تولید کننده نوشت افزار ایرانی گفت: در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی برای یک کودک با زیر ۱۰۰ هزار تومان می‌توان چند دفتر تهیه کرد. میانگین قیمت دفترها ۲۰ هزار تومان است.

به گفته کریمیان، چالش اصلی ما در تولید نوشت افزار ایرانی پیدا کردن خلاء‌هاست مشکلی که داریم این است که اگر به کودک بگویید از رستم شاهنامه تعریف کن یک شخصیت دست نیافتنی را توصیف می‌کند ما سعی کردیم با تولید نوشت افزار با شخصیت‌های ایرانی به کودکان بگوییم خودت باش و خصوصیات رستم و سهراب را داشته باش.

ذائقه‌سازی کودکان باید توسط خانواده انجام شود

او افزود: ذائقه‌سازی باید توسط خانواده انجام شود برای مثال ما بچه‌هایی را دیدیم که در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی دنبال شخصیتخارجی بودند. رسانه و خانواده باید ذائقه سازی را انجام دهند چون شخصیت‌های ایرانی جذاب طراحی شده‌اند و همه چیز برای گسترش استفاده از نوشت افزار ایرانی آماده است.

حق کپی رایت رعایت نمی‌شود؟

کریمیان ادامه داد: در صنعت تولید نوشت افزار به حق کپی رایت نیاز داریم چون واقعا این صنعت دارد از رایگان سواران ضربه می‌خورد چرا که وقتی یک شخصیتبرای کودک و نوجوان طراحی می‌شود هزینه‌بر است و نباید دیگران از آن استفاده کنند.

این تولیدکننده نوشت افزار ایرانی می‌گوید: بهتر است کسی که هزینه می‌کند تا نوشت افزار تولید کند شخصیت اختصاصی خود را طراحی کند و از دیگران کپی نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار