مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان از آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان در کرمان بازدید کرد.

 حاجی زاده صبح روز پنج شنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ ضمن حضور در دانشگاه شهید چمران و دانشگاه حضرت فاطمه (س) شهر کرمان از آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان بازدید کرد.

او ضمن اشاره به اهمیت این آزمون گفت: ما در شهر‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان شاهد رقابت ۸ هزار و ۳۴۸ نفر در مواد آزمون ورود به حرفه مهندسان کاردان‌های فنی ساختمان معماران تجربی و صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ در تاریخ‌های ۱۸،۱۷،۱۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ما نیاز داریم با اهتمام ویژه‌تری به موضوع اهمیت حرفه‌ای فعالیت‌های مهندسی در ساختمان بپردازیم، امیدواریم کسانی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند جزو بهترین‌ها باشند و مردم به آن‌ها اعتماد کنند و بتوانند با سوگندی که یاد می‌کنند به عنوان مهندس خدمت ارزنده‌ای به جامعه ارائه دهند.

وی افزود: این آزمون مطابق مجوز کسب شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا با رعایت الزامات مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و با همکاری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان برگزار می‌شود.

 آزمون طراحی معماری در ۲۳ تیر ماه امسال با تعداد ۸۳۳ داوطلب در شهر‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار