سفر زوار برای زیارت اربعین منتفی است مگر مسیرهای هوایی/ زوار حاضر در عراق زودتر برگردند

رئیس ستاد مرکزی اربعین، در پی ازدحام زوار و کمبود امکانات در مرزها و خاک عراق از منتفی شدن سفر زمینی اربعین خبر داد.

مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین، در پی ازدحام و کمبود امکانات در مرزهای عراق و داخل خاک این کشور و خطرات جدی که برای امنیت و سلامت زائران به وجود آمد اعلام کرد: جلسه فوق العاده ستاد مرکزی اربعین با حضور وزیر کشور، فرماندهان عالی رتبه فراجا، استاندار ایلام و جمعی دیگر از مسئولان مربوط در مرز مهران برگزار شد و وضعیت مرز‌ها بررسی و وقایع، تجزیه و تحلیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه سفری که در عراق داشتیم و مذاکراتی که در آنجا صورت گرفت و تقاضا‌های مقامات عراقی مبنی بر کاهش تعداد زوار ایرانی و مشکلات عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجید میراحمدی با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.

همه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائران ما به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شد

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه این‌ها دست به دست هم داد که خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه و پس از ۵ ساعت مشورت به این نتیجه برسیم که، چون امنیت و سلامت عموم زائران عزیز برای ما خط قرمز است همه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائران ما به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

مجید میراحمدی تاکید کرد: به جهت اینکه امنیت و سلامت زائران ما با خطر جدی مواجه است این تصمیم سخت گرفته شد.

وی افزود: بعد از اینکه پایانه‌های مرزی ما تخلیه شد، اوضاع داخلی عراق و چگونگی انجام تفاهماتی را که با مقامات عراقی برای ایجاد سهولت و بستر‌های لازم داشتیم و سایر شرایط را بررسی و تصمیم گیری خواهیم کرد که چگونه مرز‌ها باز شود.

مجید میراحمدی گفت: برای اینکه زائران از برنامه سفرشان مطلع باشند به همه پایانه‌های مسافربری ابلاغ شد تا همه برنامه‌های سفر اتوبوس‌ها به سمت مرز‌های عراق از فردا لغو شوند که این امر نیز به اطلاع همه مسافران هم برسد و وجه بلیت خریداری شده به آن‌ها بازگردانده شود.

تمامی پارکینگ های پایانه های مرزی پر شده/ زائر جدیدی به پایانه های مرزی اضافه نشود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: عزیزانی هم که در مسیر هستند تلاش کنند برنامه خود را تغییر دهند؛ صرفاً کسانی که در پایانه‌های مرزی هستند، تلاش می‌شود در ساعات آینده با مدیریت و کنترل اطمینان بخشی یا توجیه شوند که برگردند یا اینکه با شرایط اطمینان بخشی از مرز عبور داده شوند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تاکید: مهم این است که زائر جدیدی به پایانه های مرزی اضافه نشود و به هیچ عنوان هیچ زائری به سمت مرز حرکت نکند؛ ضمن اینکه تمامی پارکینگ های پایانه های مرزی پر شده و جایی برای پارک وسیله نقلیه شخصی ندارد.

مجید میراحمدی اضافه کرد: تصمیم گرفته شد که صدور گذرنامه‌های ویژه اربعین متوقف شود و برای کسانی که درخواست گذرنامه دارند، گذرنامه‌ها صادر و از طریق پست برای آن‌ها ارسال می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین همچنین اعلام کرد: در مورد کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کردند و مبلغ بیمه را پرداخت کردند، تصمیم گیری خواهیم کرد تا ضرر مالی به زائران وارد نشود.

زائرین ایرانی حاضر در عراق، هرچه زودتر سفر زیارتی خود را پایان دهند

رئیس ستاد مرکزی اربعین در ادامه با بیان اینکه مشکلات اصلی در مرز‌ها هنوز وجود دارد، گفت: حجم زائرین همچنان حجم بالایی است، اما ما درحال در کنترل این تعداد هستیم.

مجید میر احمدی، نبود امکانات در آن سوی مرز‌های عراق را یکی از این مشکلات برشمرد و اضافه کرد: مثلا در آنسوی مرز چذابه عراقی‌ها خودرویی برای انتقال زائران ندارند و ما درحال جبران این کمبود هستیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین در پایان به زائرین ایرانی حاضر در عراق توصیه کرد که هرچه زودتر سفر زیارتی خود را پایان دهند چراکه سفر اربعین باید ۵ روز و مدت ماندگاری در کربلا تنها یک روز باشد.

مجید میراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود کافی اتوبوس و وسیله نقلیه لازم برای بازگشت زوار  تا پایان اربعین اشاره کرد و  اظهار داشت: خودروهای شخصی زوار مانع حرکت اتوبوس‌ها هستند که پلیس در تلاش است آن‌ها را از مسیر‌ها بازگرداند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر اینکه خودروهای شخصی به مرزها مراجعه نکنند، گفت: فقط پلیس اجازه دارد گاردریل ها را بردارد و نیازی به اقدام شخصی زوار نیست.

سفر زمینی زوار برای زیارت اربعین منتفی است مگر مسیر‌های هوایی/ اعتراض زائرین حاضر در عراق به نبود وسایل نقلیه و افزایش‌ قیمت‌ ‌ها

مجید میراحمدی با بیان اینکه زواری که در پایانه چذابه حضور دارند به علت اطلاع از وضعیت آنسوی مرز تصمیم به بازگشت گرفتند، اظهار داشت:  در مرز چذابه مشکل تراکم و ازدحام را نداریم و میزان مراجعات کاهش پیدا کرده اما هیچ زائر جدیدی نباید به پایانه های مرزی مراجعه کند.

 رئیس ستاد مرکزی اربعین افزود: زائرین آنسوی مرز به نبود وسیله نقلیه و قیمت‌های افزایشی حمل و نقل در عراق اعتراض دارند و تلاش های ما برای انتقال وسایل نقلیه به آنسوی مرز در عراق نتوانسته همه مشکل را حل کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سفر زمینی زوار برای زیارت اربعین منتفی است مگر مسیر‌های هوایی، گفت: اگر شرایط تغییر کرد ظرف ۴۸ ساعته آینده اطلاع داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۳:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
یه دهه هفتادی
۲۳:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
مردم عزیز مگه شما عقل ندارید ؟؟
وقتی بهتون میگن نیاید اوضاع خوب نیست چرا هر کدوم بار و بندیل و زنبیل برداشتید راهی میشید خوب عزیزان من یکم فکر کنید بعد تصمیم بگیرید انگار آقا حسین مجبورتون کرده که برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
یعنی چی فقط مسیر هوایی؟!! اربعین هم لاکچری شده!!خب بگید فقط اربعین اولیها وزائر اولیها با یه همراه یا سرپرستشون برند بقیه برگردند میخواستند به ثواب اربعین امسال برسند بانیت رفتنشون یه ثواب می کنند با برگشتنشون و جا دادن به اونایی که نرفتند ثواب مضاعف می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
خیلی مسخره است
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۰۹:۳۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
یعنی دویست یا سیصد کیلومتر را نمیتوانند دو کشور نفت خیز بسازند و امکانات بزارند بر رای زایران امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
در جواب عزیزی که گفتند لیاقتشون زیارت با سختی که منتها با عشقه!!! باید گفت که مگر یک قرن پیشه که با کاروان اسب شتر غیره با مشقت سختی به زیارت میرفتند که با عشق باشه!!!؟ وقتی توی عصر حالا با اینهمه امکانات وسایل تجهیزات دولت مثلا الکترونیکی چنین بی برنامه ای هرج مرج بشود که بهش نمیگن زیارت با عشق!!! خوبه از اول محرم همش دنبال تشویق مردم ثبت نام بودند مگر کور بودن آمار ثبت نامی ها رو نگاه کنند تا بتونند برنامه ریزی کنند که در هر روز چه تعداد زائر به مرز مراجعه کنند که باعث بوجود آمدن این مشکلات نشود طبیعی که وقتی همه توی هفته آخر مانده به اربعین به مرز ها مراجعه کنند چه این طرف مرز چه آن طرف مرز با هجوم مردم مواجه و باعث کمبودی امکانت می شود این اسمش زیارت با عشق نیست اسمش بی تدبیری مدیران دو کشور است عزیز!!! یه پارچ یک لیتری گنجایش یک لیتر بیشتر نداره لبریز میشه دوست عزیز لیاقتشون زیارت با سختی منتها با عشق!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
وقتی نمیتوانید زائر بفرستید چرا از یکماه قبل تبلیغات کردید؟
می طلبید با برنامه ریزی بهتر زائر بفرستید همیشه یک گوشه کار درهمه امور لنگ میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
این چه جور مدیریتیه؟ خودتون که میگید پیش بینی 5 میلیون نفر رو داشتید، پس چرا زیرساخت ها رو آماده نکردید، حتی هماهنگی با مرز عراق؟ حالا که کلی آدم پشت مرزها موندند، میگید برگردید؟ جای تأسفه وقعا.
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۸:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
خب وقتی میگن مراسم اربعین
یعنی پیاده روی نه اینکه کل مسیر با ماشین برین وقتی توان راه رفتن ندارین چرا عازم میشین

اونم با کودک و سالمند و بیمار و حتی زن حامله پا به زایمان!!!در صورت نذر هم سلامتی وموقعیت تون در نظر بگیرین تو اسلام افراط و تفریط هم جایگاه نداره

باید شرایط سنی گذاشته میشد وبه بیماران زمینه ی هم اجازه داده نشه

دوما اخه میلیونی برنامه ریزی کردن هم باید برای رفت و برگشت هم مدت گذاشته شه تا ایرانیات زایر زیاد در عراق نمونن و ازدحام نشه
یک کشوری مثل عراق اخه چطور این همه امکانات داشته باشه کمی منصف باشین
از این پس هم اجازه ب یک نفر داده نشه هر سال اربعین بره تا بقیه هم بتونه بره

نژاد پرستانه هم نظر ندیم تو اسلام جایگاهی نداره و مردود هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
سلام.
دیروز از عتبات عالیات برگشتم.
با همسر و فرزندان ۱۱ و ۵ و ۱.۵ ساله نائب الزیاره همه دوستداران اهل بیت (ع) در نجف و کربلا و کاظمین و سامرا بودم.
از مهران رفتیم، شلوغ بود امکانات بیشتری در داخل و همینطور اون طرف مرز می طلبید.
راننده جوان ماشین ون عراقی از مرز مهران تا نجف با بهترین غذاها در خونه خودش از ما پذیرایی کرد حتی نگذاشت موکب بریم، خودش هم با ۱۴ فرزند ۱۸ ساله تا ۸ ماهه خیلی عیالوار بود ولی دریا دل، واقعا خجالت زده ارباب شدم که بعضی ها چطور عاشقانه برای امام حسین (ع) ایثار می کنند.
بعضی یادداشتها را خواندم که از طرف دشمنان یا نا آگاهان است.
عراق حدود ۱۰ روز قبل درگیر فتنه و آشوب دشمنان اسلام بود تا اربعین هم ضعیف برگزار شود که الحمدلله نقشه آنها از بین رفت و محبت امام حسین (ع) قلب مومنان را بیشترتسخیر کرد.
مسئولین باید بیشتر تلاش کنند.‌
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۸:۱۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
خسته نباشید انگار انشا نوشتید شما میتونستید مختصرهم به قول خودتون یادداشت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
خوش به سعادتت خوب شد این حقیقت رو گفتیدما بدبین شده بودیم التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
بعضی ها نه همه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
خوش به حال شما که راننده با وجدانی نصببتون شده اگه واقعا تشریف بردید زیارت اربعین پس حتما مطلع هستید که هیچ مبلغ ثابتی از طرف عراقی ها تعیین نشده و هر راننده هرچقدر که دلش بخواهد از زوار ایرانی طلب میکند
Iran (Islamic Republic of)
به روایتی ...
۱۱:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
داستان نوشتی ؟
یاد انشا دوران ابتدایی افتادم انشا نوشتی ؟
ولکنید تو روخدا دست ازین فکر و داستانها بردارید شماها ماروهم گرفتار کردید تا کی میخاید ادامه بدید به این افکاراتون روشن فکر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
با سلام ضمن خسته نباشی به کلیه کسانی که مطلب گذاشتند، خوب یا بد ..... کار ندارم . عزیزان بزرگوار سفر کربلا یک سفر زیارتی سیاحتی نیست بنده به توفیق خداوند عالم و نظر خود آقا سید الشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام ۲ بار در ۲ سال متوالی از طریق تور با خانواده و دوستانم مشرف شدیم با اینکه اون سالها نه کرونایی بود ونه ازدحامی، باز هم با این حال سفر سختی بود ، منافقین هنوز در پادگان اشرف بودن، می دیدم چگونه این کثافتها و لعین ها منظورم منافقین هستن در نوار صفر مرزی در گیت نیروهای آمریکایی حاظر بودن جوانهای زیر ۲۵ سال تا ۳۰ سال را از کاروان جدا میکردن میبردن جهت انگشت نگاری، علی ایحال سفر کربلا سفر محزون و سختی است باید هم باشد تا درک شود روز عاشورا به حضرت چه گذشت..... ولی نگران نباشید انشالله همه زائران صحیح وسالم بر می‌گردن بحق آقا سید الشهدا
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۶:۰۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
در شامگاه پنجشنبه «مایکل کرولا» فرمانده نیروهای تروریستی ستاد مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام با «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.
براساس بیانیه دفتر نخست وزیر عراق، این دیدار در بغداد برگزار شد و در آن دو طرف آخرین تحولات عراق و منطقه و مسائل و موضوعات مورد اهتمام بغداد و واشنگتن از جمله امنیت منطقه‌ای را بررسی کردند.
به نظرتان با گرایشات اینچنینی مسئولین عراقی به دشمنان کشورمان و بخش عمده ای از جریانات سیاسی عراق، میتوان به غیر عمدی بودن سردی های پیش آمده در برخورد با زوار اربعین حسینی در آن سوی مرزها خوش بین بود؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۹:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
امکانات عراق ضعیفه عزیز در حد و اندازه های کشور ما نیست بیچاره ها تا حدودی حق دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
واقعا چه چیزی رو میخواهید ثابت کنید،یه روز تبلیغ میکنید که برید عراق، یه روز وام میدید، یه روز بیمه میکنید، یه روز مرزها رو میبندید، اصلا خودتان میفهمید چه کاری میخواهید بکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۰۹:۳۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
مرزها را عراق بخاطر کمبود امکانات بست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
اقا نمیطلبه دیگه چاره چیه
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۱:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
برآورد اولیه زایران اربعین حسینی امسال ارایه شده توسط جناب مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین = پنج میلیون نفر
اگر فرض را بر این بگیریم این تعداد زایر طی دو هفته به عراق رفته و باز می گردند نیاز به 10 میلیون صندلی در هر طرف مرزهای ایران و عراق در مسیرهای رفت و برگشت می باشیم.
10 میلیون را تقسیم بر 14 روز بنماییم می شود روزانه 714285 صندلی وسایل نقلیه ی عمومی مورد نیاز در آنسوی مرزها برای جابجایی زوار اربعین حسینی در مسیر رفت و برگشت
اگر هر اتوبوس در هر مسیر 40 نفر زایر را جابجا نماید= تقریبا روزانه نیاز به 17857 اتوبوس برای جابجایی زایران در آنسوی مرزها می باشد.
آیا خودمان و کشور میزبان دارای ظرفیت حمل و نقل زایران اربعین حسینی می باشد؟
چرا چنین مسئولیت سنگینی را به کسی واگذار می کنید که قدرت تجزیه و تحلیل، پیش بینی و درک صحیحی از واقعیات نداشته و هر دو کشور را به ورطه ی بحران کشانده و چه بسا زمینه ای اختلاف ملتها را فراهم می کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
شما معلم ریاضی هستید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
اولا تعداد ثبت نامی ها در سامانه باید یه سقف مشخصی داشته باشه و بیش از آن اصلا ثبت نام نشود
ثانیا روز ورود به مرز و اسم مرز خروجی شان را نیز همون موقع ثبت نام به زوار در سامانه اعلام کنند تا همه ملت همزمان هجوم نیارن به مرزها ...
مدیریت کمی ضعیف بنظر میرسد قبلا که حتی مدیریت توزیع غذا نیز ضعیف بود نه اینکه غذا نباشد بلکه با کامیون غذای کافی می آوردند ولی روش توزیع بسیار نامناسب بود و در شان زوار محترم نبود، برخی هجوم میبردند و در زیر دست و پا غذا میگرفتند البته از بلای کامیون می انداختند به سمت پایین و به بعضی نیز اصلا غذا نمیرسید...
باید ساختار مدیریتی و چارچوب مناسب برای همه بخش های خدمت رسان تعیین شود چه در حد خرد و چه کلان
از فضای سبز و درختکاری و ایجاد سایه تا حمل و نقل عمومی از شهر مهران تا پایانه مرزی مهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
سال بعد از امسال شلوغ تر میشه و هوا هم گرمتر. پس باید تو بازه های چند روزه تقسیم بندی کنن مثلا ۵۰۰ نفر تو فلان تاریخ وارد عراق بشن و فلان تاریخ باید برگردن این مدلی بهشون ویزا بدن نه اینکه همه باهم برسن لب مرز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
شما علم غریبه دارید میگید سال بعد شلوغ تر میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
چرا واقعیت به مردم نمیگید دمای هوای در عراق ۴۵ درجه بالاست گرمازدگی زوار بسیار زیاده امنیت و رسیدگی کافی هم نمیشه برگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
خودشان خواستند
Iran (Islamic Republic of)
ساسان، در جواب میلاد
۰۰:۱۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
جناب اقا میلاد، سعی کن قبل از اینکه حرفی بزنی و ادای روشنفکر بازی در بیاروی کمی مطالعه و فکر کنی بعد اظهار فضل کنی، دوست عزیز، سفر اربعین یک سفر دلی است و امام حسین (ع)در این روز دوستاران خود را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند و حال اگر تو از چشم امام حسین افتادی!!! که باعث شده این طور سفر اربعین و زوار امام حسین را به مسخره گی بگیری، دیگر مشکل خود توست، ببین چکار کردی.
دوست عزیز قرن ها بگذرد که من و تو زیر خاک باشیم و قبر و ناممان هم از زمین محو شود ولی نام حسین همچنان در عالم بدرخشید،
در ضمن یک سوالی از تو و امثال تو که اینقدر نگران بیماری هستید دارم، بیماری و کرنا در تجملات پارتی های کثیف شبانه و کنسرت های ابی در ترکیه و... نیست؟ رفتن به پارتی و کنسرتها موردی ندارد و فقط زیارت مولی و ارباب هر دو عالم امام حسین(ع)، مشکل ساز است،امیدوارم خدا تو و امثال تو را از خواب بیدار کند وگرنه در لحظه موت و جان دادن که همه نیازمند گوشه چشمی از امام حسین هستند، خواهی فهمید و خواهی گفت که ای کاش که من هم زوار حسین بودم و اگر خودم هم نتوانستم بروم اربعین، ای کاش حداقل زوار حسین
را به تمسخر نمی گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد، در جواب ساسان
۰۸:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
چی میگی حاجی انشا نوشتی برام یا نکنه حاج آقایی من هرچی که هستم خودم هستم چه خوب باشم یابد شما نگران خودت باش درضمن کسی که روشنفکر ادای روشنفکرارو درنمیاره روشنفکره با تمام وجود موسی به دین خود عیسی به دین خود من به لطف خدا سفر خارجه هم میخام برم چیکار به تو امثال تو دارم درضمن امیدوارم خدا امثال شماهارو از خواب غفلت بیدار کنه که با این افکارتون بیچاره مون کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
دوست عزیز ازکجا معلوم که میلاد مقرب خدا وملایمان امام حسین ع نباشد؟ فکر نکن رفتی زیارت اقا مقرب اقا شدی دربهای بهشت بروی تو باز شده نه عزیزم همین توهین وتهمتهایی که به اقای میلاد زدی نشان از بی تقوایی وبی سوادی وعدم درک صحیح از مذهب شیعه ومولایمان اقا امام حسن ع هست

اونوقت تو بایک سفر خودت را مومن واهل بهشت میدانی ودیگران را اهل دوزخ ومورد خشم اقا؟ خخخخ دوست عزیز این را بدان اقا یارورهرو واقعی میخواهد نه ریاکار دوست عزیز هروقت توانستی مخالفان خودت را با القاب خوب وبدور ازجب وبغض حرف بزنی اونوقت میتوانی بگویی من شیعه هستم وگرنه شیعه واقعی بودن از بین هزاران علماها ومن وتو انگشت شمار شیعه درمیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
پارتی و کنسرت که هیج ما عروس هم نمیریم هرکس به امثال شما هشدار وتذکری بده فورا برچسب منافق بودن و آلبانی بودن میزنید اون دنیا هم از واجبات سوال می کنند نه از مستحبات واجباتی که خیلی از این مردم جو زده راحت رعایت نمی کنند.ماهم عمری باشه وشرایط مهیا باشه وبه کسی لطمه نخوره سفر اربعین مستحبی را میریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سریع نیرو و منابع لازم رو ارسال کنید به مرز زائرین نه اب هست بخورن نه غدا دارم بخورن نه جای خواب دارن همشون گرمازده شدن بعصی ها هم حال اورژانسی دارن این چه وضعیه سریع پیگیری کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
با این همه مجوز که صادر کردن ولی امکانات بسیار پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
والا بخدا اینا که بیشترشون میرن برای تجارت نه زیارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
مثلا چی تجارت و خرید و فروش میکنن؟؟؟؟ میشه مارم روشن کنی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
السلام علیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
و علیک السلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خسته نباشید..‌ اولا سال قبل از کرونا حدود ۲۰میلیون زائر از تمان کشورها به کربلا رفتند و این اتفاقات نبود..مگر تا حالا چند نفر زائر اومدن مرز و رفتن ؟ بقول خودتان هنوز در جمع دو میلیون نشده پس چطور شده امسال با این حجم فعلی و اون همه برنامه ریزی که خود شما تبلیغ کردید از ماها قبل که ما قراره مراسم بینظیری اجرا بشه و همه چیز را محاسبه کردیم آماده کردیم با عراق هم هماهنگ کردیم؟؟؟ هنوز به دو میلیون نرسیده میگی مرزها رو بستیم و همه رو برمی گردانیم و از این مدیریت کیف هم می کنید؟؟ واقعیت این نیست کدوم حجم حجمی که به دو میلیون نرسیده؟ این همه آمادگی و برنانه ریزی برای یک میلیون نفر بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
مساله امنیت و عدم همکاری عراق و هوای گرمه نه مدیریت!!!
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۲:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
وقتی مسئولین میگن نیاید امکانات نیستش ولی کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
پیشنهاد :
از سال آینده ظرفیت عراق و ایران سنجیده شود و مشخص شود که هر روز چه تعداد زائر می تواند از مرز خارج و وارد شود و با عراق توافق شود و برای هر روز به همان تعداد برگه های خاص در داخل کشور و شهرها توذیع شود و همه بدانند که روزانه چه تعداد زائر از شهر ها حرکت می کنند بطور مثال برای یک شهر صد هزار نفری روزانه 300 برگ مخصوص توذیع شود تا برنامه راهپیمایی اربعین به نحو شایسته هم در ایران و هم در عراق مدیریت شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
وعده وام دادیدازدحام درست شد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خطاب به مسئولان
خدا خیرتون بده چرا بدون اینکه ظرفیت پذیرش عراق را محاسبه نکرده مردم را به طریق گوناگون راهی عراق میکنین
شوق زیارت امام حسین دل و قلب شیعه را تسخیر کرده و مردم برای این زیارت از جانشون مایه میزارن ولی همین زیارت در این وسعت اگر بدون برنامه ریزی دقیق باشه مشکلات بزرگی را ایجاد میکنه و دشمنان هم منتظر یک همچین فرصتهای هستن تا به تشیع ضربه بزنن
کنگره جهانی اربعین قدرت نمایی تشیع در مقابل وهابیت و صهیونیسها هستش چرا باید خودمون جوری عمل کنیم که این قدرت نمایی به مشکل بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
فرق زمینی و هوایی در قیمت آن است. یک دفعه خودتان را خلاص کنید و بگویید نتوانستید در برابر این حجم زایر و پولی که به جیب آژانس های هوایی می تواند برود، بی تفاوت باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
تو روخدا برگردید ما هم بتونیم بیام رسیدید کربلا فقط ی سلام بدید برگردید تو این ازدحام درستش همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
حالا برای سلام کردن باید اونجا رفت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
از طرف عراقی انتظاری نیست چون اونجا همه چی مردمی اداره میشه نه دولتی ولی از سمت ایران سومدیریت و سپردن کار این حرکت عظیم به قضا و قدر و شانس نتیجه ای بهتر از این نداره.بعضیا فقط بلدن با اعتماد به نفس کاذب ادای آدمهای مدیر رو در بیارن هیچی هم حالیشون نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خوب تو هوای ۴۵ درجه برای چی مردم رو تشویق میکنین برن وقتی امکانات نیست
Iran (Islamic Republic of)
در جواب اقای نسبتا محترم میلاد
۲۰:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
جناب اقا میلاد، سعی کن قبل از اینکه حرفی بزنی و ادای روشنفکر بازی در بیاروی کمی مطالعه و فکر کنی بعد اظهار فضل کنی، دوست عزیز، سفر اربعین یک سفر دلی است و امام حسین (ع)در این روز دوستاران خود را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند و حال اگر تو از چشم امام حسین افتادی!!! که باعث شده این طور سفر اربعین و زوار امام حسین را به مسخره گی بگیری، دیگر مشکل خود توست، ببین چکار کردی.
دوست عزیز قرن ها بگذرد که من و تو زیر خاک باشیم و قبر و ناممان هم از زمین محو شود ولی نام حسین همچنان در عالم بدرخشید،
در ضمن یک سوالی از تو و امثال تو که اینقدر نگران بیماری هستید دارم، بیماری و کرنا در تجملات پارتی های کثیف شبانه و کنسرت های ابی در ترکیه و... نیست؟ رفتن به پارتی و کنسرتها موردی ندارد و فقط زیارت مولی و ارباب هر دو عالم امام حسین(ع)، مشکل ساز است،امیدوارم خدا تو و امثال تو را از خواب بیدار کند وگرنه در لحظه موت و جان دادن که همه نیازمند گوشه چشمی از امام حسین هستند، خواهی فهمید و خواهی گفت که ای کاش که من هم زوار حسین بودم و اگر خودم هم نتوانستم بروم اربعین، ای کاش حداقل زوار حسین
را به تمسخر نمی گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
مردم فکر کردن مثل چند سال قبل عربای عراق میان جلوشون و پاهاشون رو می مالند و غذای رایگان و جای خواب بهشون می دن. نه تمام شد.
Iran (Islamic Republic of)
حق
۲۲:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
آی گفتی الان سال 2022 اونام فکراشون تغییر کرده بیدار شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
لب ماجرا رو گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
مردم عراق برای زوار امام حسین همه کاری میکنن تو که نرفتی نمیری حرف الکی نزن الانم همون کار هارا میکنن از تمام وجودشون مایه میزارن دست رنج یکسالشونا واسه مراسم اربعین میزارن
Iraq
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
به خدا امسال هم همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
خیلی باید احمق باشی که لذت زیارت و همدلی امت امام حسین(ع) را با چیزهای کوچک مقایسه کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
ائهایی که رفتن میگویند هنوز هم مهمانوازی عراقی ها برای زوارن وجود دارد. شما فکر میکنی اونهایی که رفتن برای غذا و جای خواب رفتن! با هیچ دو دو تا چهار تا کردن مادی توجیح پذیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
لطفا شما هم جو گیر نشید مردم عراق همونایی هستن که قرار بود واسه امام حسین جونشون رو بدن و موقع عمل تنها گذاشتن الانم وضعیتشون اقتضا میکنه اینطور باشن امام حسین سیاهی لشکر نمیخواد حسینی واقعی میخواد حسینی واقعی هم فقط زیارت اربعین نیست باید دید تو واقعیت حسینی هستید یا نه خواهشا یکم از گذشته درس بگیرید تاریخ واقعا داره تکرار میشه امام حسین تو زمونه خودش بسیار داشت طرفداران جاهل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
کاری به مردم عراق نداره دولت عراق همکاری نمیکنه و عراق دچار مشکلات داخلی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اين را ميگن عدم مديريت درست در كشور جون مردم را به بازي گرفتن براي شو دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه تا به امروز مدیریت دیدیم تو کشور؟
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۰:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اینایی که(البته نوع ادبیات مشخص یک‌نفر اما با اسامی مختلف) گفتن مکه مجبورتون کردند و این چه کاری میکنید، مگر کسی الان پا روی گرده‌ی شما گذاشته؟ هرکی رفته به عشق امام‌حسین(ع) سختی و مشقت سر رو هم بجون میخره. فقط دنبال لجن‌پراکنی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اونوقت شما از کجا فهمیدید ؟؟؟
یعنی طرف انقدر بیکاره که صبح تاشب بشینه نظر بده ؟؟؟
شما نمیخاد کارگاه بشید موقع نظر دادن هم از خودتون املا بگیرید ببینید چیارو غلط نوشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
والا ما نفهمیدیم چه ربطی به امام حسین داره امام حسین جونشو داد تا یزدید به اسم اسلام دزدی اختلاس نکنه و جوانان نسبت به دین نا امید نشن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
قربون امام حسین
این چه برنامه ریزی کشوری انجام میدن اصلا هر دم بیل یک چیزی میگن کشور کاملا فلج شده هیچ ماشین برای انتقال از شهر به شهر دیگه نیست همه رفتن مرز آخه چرا یک ذره فکر نمیکنن ملت رو بردن دم مرز بدون هیچگونه امکاناتی خوب زیارت هم آدابی داره بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
وقتی بلیط اتوبوس از یزد تا مرز900تومان باشه. معلومه که دیگه برا جابه‌جایی به شهر دیگه اتوبوس گیر نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بعضیا میگن مگه مجبورید میرید......!
بعضیا هم که میگن مگه کسی مجبورشون کرده بود........!
بعضیای دیگه میگن زائران بی عقل هستن و از این بابت تأسف میخورن...!
و هزارتای دیگه از این بعضیا که حرفهاشون سر و ته نداره.......
ولی یکی نیست به این بعضیا بگه لامذهبا شماها اگر به اندازه یه سر سوزن شعور داشتید به اندازه یه سر سوزن معرفت داشتید به اندازه یه سر سوزن عقل داشتید از این فاجعه ای که برای هم وطن هاتون اتفاق افتاده هرگز خوشحال نمیشدید و بهشون نمی خندیدید؟ آخه به شماها هم میشه گفت هم وطن؟ بازم صد رحمت به دشمن لااقل دشمن اسمش روش هست اما امثال شماها رو نمیدونم به چه اسمی بخونم که لایقش باشید.......
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۲۳:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
مگه داریم ناسزا میگیم وقتی میگن نیاید امکانات عراق کمه آدم باید به عقلش رجوع کنه چیشد الان مرزارو بستن با جوگیرشدن مردم
مردم ساده ام ریختن تو مرزا بیمار شدن و گرمازده شدن تا یه نقدی میکنیم اسممونم گذاشتید آلبانی و غرب زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بی تدبیری در مسولین بیداد میکنه چرا بیش از حد به توانایی مدیریت طرف عراقی اعتماد میکنید تکرار اربعین سال ۹۷ با این تفاوت که امسال گرما هم اضافه شده وامنیت جانی زوار بخصوص سالمندان و کودکان روبخطر انداخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
پیامبر فرمود:هرکس بدون علم و آگاهی کاری را انجام دهد پیش از آنکه اصلاح کند خراب می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
واقعأ مسئولین چه فکری کرده بودن که گذرنامه ویژه اربعین که فقط یه کاغذ مهر شده هست پیشنهاد بدن و این همه استقبال بشه و آخرش هم چنین فاجعه ای به بار بیاد. از نظر من یه کاغذ مهر شده نمی تونه پاسخگوی امنیت و آرامش زائران باشه. ما که نرفتیم اما خدا به داد زائران برسه. خدایا ذوق زائران حسینی رو کور نکن به خصوص اونایی که بار اولش هست.
Iran (Islamic Republic of)
هادی فتاحی
۱۷:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
در کل یا می‌بایست پاسپورت یا گذر موقعیت ندن یا باید جواب گو باشند یا پول مردم رو برگردانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا مسئولان ستاد اربعین به خودشون اجازه می داد سفر مردمو منتفی کند دوسال اربعین بخاطر کرونا کربلا بسته بود امسالم که اینا دارن می بندن بجای اینکه مشکلاتو حل کنن مرزو بستن.مگه میشه یک هفته مونده به اربعین مرزا بسته باشه به جای اینکه مسئله را حل کنند دارن صورت مسئله را حذف میکند مگه با طرف عراقی تبادلات نظر انجام نشد،مگه نمیدونستین امسال جمعیت زائر بیشتر میشه چرا تهمیدات لازم اندیشیده نشد اون از طولانی شدن صدور گذرنامه اون از بلیط اتوبوس که دولت یچیز گفت پایانه یچیز دیگه اونم از مرز از رئیس جمهور خواهش میکنم نزاره مرزا بسته بمونه و مشکلاتو حل کنه مردم گرفتارن باید برن کربلا
Iran (Islamic Republic of)
حق
۲۲:۱۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
چشم الان مسئولین به خاطر حرف شما مرزارو باز میکنن مگه مجبورتون کردن که پاشید برید عقل که دارید ازش استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
مردم گرفتارن باید برن کربلا ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
چرت میگی مردم کجا برند امسال تو مردم را ره فلاکت میندازه دمای هوا در عراق بالای ۴۵ در جه هست امکاانات امنیتی عراق صفر هست بهداشتی صفر
Iran (Islamic Republic of)
Sanaz
۱۰:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
یعنی چی مردم گرفتارن باید برن کربلا ؟؟؟
مردم گرفتار نون شبن اونوقت امثال شماها جو میدید میگید برید کربلا
خرجشونو شماها میدید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
این جا خبر در مورد زوار اربعین است؛ یکسری آلبانی نشین اینجا رو با خبر دیگه ای اشتباه گرفتن! یک سرچ بکن و زیر خبر اربابتون که دیشب مرد نظر بده نه اینجا!
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۲:۲۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام علیکم حاج آقا تو عمرتون فقط اینو بلدید بگید آلبانی نشین
حداقل بگو آلمانی نشین خوشمونم میاد کشور خوبی هستش با فرهنگ مردمان خوب
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۷:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام و عرض خسته نباشی خدمت شما
علت این ازدحام بی تدبیر دولت بویژه فراجا است.
به هرکسی در این روزها یک برگه دادند و پولش رو گرفتند، طرف ماشینش رو برداشته یا علی از تو مددی حرکت کرده بسوی مرزها؛ اونوقت مردمی که برنامه ریزی کردند از خیلی قبل تر روی حساب و کتاب رفته اند پاسپورت گرفته اند و مرخص از محل کار گرفته اند که سر یک موعدی حرکت کنند بروند زیارت و برگردند باید اینگونه مورد بی مهری قرار بگیرند و این فیض را بالاجبار و فقط بخاطر درآمد بیشتر نیروی انتظامی و وزارت کشور از دست بدهند.
این بی عدالتی محض است.
امثال ما بسیار اند که با برنامه ریزی در یک وقت مقرر و کوتاه قصد زیارت داشته اند و حالا با بی عدالتی مواجه شده اند و یک عده که فقط بخاطر تفریح و عشق و حال در لحظه آخر آمده اند و یک برگه گرفته و رفته اند و حالا مرز بسته است.
نیروی انتظامی پاسخ باید بدهد که چرا به هر قیمتی هرکسی مراجعه کرده برگه خروج از کشور داده.
ضمن اینکه کشور عراق و موکب داران مشکل ندارند این ما هستیم که مشکل داریم.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خوب مگه مجبورید میرید هرکی یه کوله برداشته راه افتاده داره میره بسته دیگه شورشو درآوردید انگار برن بهشون جایزه میدن یا خیلی دوست داشتنی میشن ولکنید تا کی میخاید به این چیزا فکر کنید
حالا اینا برگردن انواع بیماری ها رو انتقال میدن به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
امثال تو رو چه به فکر کردن در مورد این چیزها تو بور به فکر نخودچی کشمش باش یک وقت جا نمونی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
شما هم مجبور نیستی نظرت رو القا کنی به بقیه
دوست داریم میریم شد میریم نشدم برمیگیردیم عین من
Iraq
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
معلومه خیلی سوختیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
حرف نزنی میگن لالی؟
صف ترکیه مشکل ایجاد نمیکنه اونوقت عراق بد شده، اصلا به شما مربوط نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
.شور بدون شعور فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
حرف اضافه ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام ، زواری که رفتن، دارن به خاطر بی تدبیری مسولین اذیت میشن، که بعد این همه سال گذاشتن دقیقه نود دارن مذاکره می کنند در حالی که مشخص بود امسال استقبال زیاده ،شما حرص نخور درک عشق امام حسین برای امثال شما سخته ، خدا رو شکر کسی تا حالا از کربلا بیماری نیاوردن ،
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۱:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه داریم تایلند میریم که مریضی بیاریم .... تو افکارت
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
آره ایول که حرف حق گفتی هرکی یه کیف و کوله برداشته راهی شده از روهم نمیرن این مردم ما نمیدونم تا کی میخان به این چیزا فکر کنن انگار بهشون جایزه میدن ایناهم که رفتن برا ما سوغاتی ویروس و بیماری میارن
Iran (Islamic Republic of)
Sanaz
۲۲:۰۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اونایی که میرن اکثرشون ریا کارن به خاطر خود نمایی میرن
من نمیدونم تا کی میخان به اینکارا ادامه بدن اینایی که رفتن خدانکنه ناقل باشن وگرنه هممون مبتلا میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
تو خودت رو ناراحت نکن راه انگلیس بازه سریع برو برسی تشییع جنازه ملکه شیطان.... نگران بقیه نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
نظرشون کاملا درسته دمای هوای عراق ۴۵ درجه بالاست الودگی و بهداشت عراق صفر امنیت صفر مردم عقلشون از سرشون پریده عقل میگه این صفر در این شرایط یعنی مرگ
Iraq
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
تو نیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
هر کس با کوله و آذوقه ی خودش برود و برگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
سکوت کن، مجبور نیستی حرف بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
دورازجون وقتی مردی جایزه اصلی رو میگیری ضمن اینکه در همین دنیا هم پراز برکته اگرنمیفهمی خدا هدایتت کنه اگرم که نه بازم خدا خودش جوابتو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
معلومه خیلی فشار اومده بهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
18:33یه صف ترکیه میلیونی یه مهمونی وعروسی و کنسرت چند میلیونی باشرایط فعلی عراق به ماهم نشون بده ضمنا از کی تاحال اشتباه کردن بقیه مجوز اشتباه شما شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به ali
۱۰:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
نکنه شما تایلند هم رفتی ؟؟؟ خوش به سعادتت کاش منم پول داشتم میرفتم تایلند البته تو فکرش هستم . تایلند رفتی و کربلا و اربعین رو به زبونت میاری تکلیفتو روشن کن یا اینوری باش مثل بقیه یا اونوری باش مثل من و امثال من ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
امکانات رفاهی و ویژه برای زائران امام حسین علیه السلام فعال شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
مسئولان ما از اول ماه محرم دایم در حال تبلیغ برای فرستادن مردم به عراق و کربلا هستند و تلاش می کنند یک راهپیمایی بزرگ را به نمایش بگذارند اما فراموش کردند که جان و سلامت مردم باید در الویت باشد و اون هم با برنامه ریزی درست. خدا همه رو حفظ کنه و انشالله مشکلی پیش نیاد.
Iran (Islamic Republic of)
شاهینشهر .علیزاده
۰۱:۰۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
آقایون مدیر فقط به فکر رکورد شکستن هستند. که بگن فلان تعداد زائر امسال شرکت کردند. اگر یه عده نگن البانی نشین ؛ یه سوال دارم ! اربعین یعنی چند؟ بیست روز قبل بری بازم اربعینه؟ خوب عزیز من هر ظرفی یه گنجایشی داره وقتی میبینی نمیتونی روز اربعین اونجا باشی بزار یه وقت دیگه برو .هر کس هم تونست اربعین اونجا باشه که خوشا به سعادتش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
لطفا دولت دو کشور دخالت نکنن تو داستان اربعین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
لطفا در مورد افرادی که تمام مدارک ذاتها در عراق به سرقت رفته یا گم شده راهکار بدید عراق سر گردانند
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۷:۰۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خوب مگه کسی مجبورشون کرده که برن نمیرفتن تا مدارکشون گم نمیشد تقصیر خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
برند کنسولگری لب مرزم فکر نکنم اذیت کنند
راشون میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
حتما حتما اطلاع بدند که گم شده گاها از مدارکشون سود جویی میکنند بعد براشون درد سر میشه
یک مورد این طوری رو از همکارم شنیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
از این مشکلات در تمام سفرها ممکن است که پیش بیاید. به نمایندگی ها یا موکب ها مراجعه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
تنها هنری که دارید صدور گذرنامه است دیگه بعدش چی میشه و چه بلایی سر این همه آدم میاد واستون مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
قدر روحانی الان میدونین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
الان دقیقا قدر کدوم کارشو باید بدونیم؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
زمان روحانی که با کارت ملی از مرز رد میشدن اون موقع شما خواب بودی خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اون زمان حاج قاسم بود
Iran (Islamic Republic of)
حق
۱۷:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
آره زمان آقای روحانی خیلی خوب بود همه چی فراهم بود کسانی که پاسپورت نداشتن خیلی راحت و با هزینه کم میرفتن و برمیگشتن البته من که تا حالا نرفتم و دلمم نمیاد برم چرا سفر ترکیه رفتم و احتمالا به سفر خارجه هم برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
راست میگه خب اینجور مواقع آقای روحانی یا در تله کابین توچال عکس هاش منتشر میشد یا در کیش بود یا با پیراهن ورزشی داشت فوتبال نگاه میکرد! قدر ندونستند و همچین رئیس خدمتگذاری رو از دست دادند!!! یک چیزی شنیدی برا فرافکنی و از آب گل آلود ماهی گرفتن ولی این کار هم سواد درست و حسابی و هوش کافی نیازمند است که تو نداری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
حاج قاسم و ابومهدی بودند
نه روحانی چرا جاها رو عوض میکنی
چی کار کرده اینقدر ارزش پول رو آورد پایین که .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اخه چی بگه ادم به امثال شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
قدر حاج قاسم شهید مون‌میدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
روحانی که کاره ای نبود. فقط جمعه صبح ها می فهمید یک خبری شده است!
خدا رحمت کند شهید سلیمانی و مدافعین حرم را که این سفرهای با برکت از صدقه سر آن هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
بشین بینیم بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
از قدیم. گفتند خلایق هر چی لایق!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بله لیاقتشون زیارت با سختتی منتهی باعشقه
هر کسی لایق نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
بله بعضیا که تعدادشون هم کم نیست حاضرن برن زیارت حتی اگر بمیرن چون میدونن زیارت چه کسانی دارن میرن یه عده قدیم تو عراق دستشون رو هم قطع میکردن بازم میرفتن تو برو یه کم فکر کن ببین لایق چی هستی و لیاقتت چی هست . اصلا چیز بارزشی تو زندگیت هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
لیاقت شما هم محرومیت از عشق امام حسینه، برو بشین فک کن ببین از کجا خوردی خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خب نرید. توی زمستون برید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
عجب ...اربعین تو تابستونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
دوست باهوش خوب شد اشاره کردی که الان تابستونه! خب صبر کن وقتی افتاد تو بهار یا زمستون برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
ممنون از راهنماییتون!!!
Iran (Islamic Republic of)
Sanaz
۱۷:۰۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
این مردم گوششون به حرف درست شنوا نیست بزارید هرچی سرشون میاد بیاد به منو شماچه وقتی مسولین میگن آقا خانم نیاید امکانات کمه اینجوری میشه احتمالن حادثه منا ۲ اتفاق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
تو که خیلی باهوش تر هستی! بگو برات اسپند دود کنند چشم نخوری! تو به فردات هم امیدی نیست زنده بمونی بعد میگه طرف صبر کنه تا اربعین بیفته تو زمستون!تو که هنوز فرق ماه قمری و شمسی و گذشت سال ها رو نمیدونی چرا نظر میدی؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
17:27حج که واجبه سهمیه بندیه زیارت کربلا مستحبه؛ بایدفقط اربعین اولیها و زائر اولیها میرفتند انگار با این تجمعات و بی تدبیریهاوتو این شرایط بیماری قصد جون مسلمانان را کردند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
چه خبره بابا میخواین فاجعه منا بشه؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
Saghar
۱۷:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اینجور که پیش میره آره حتما هی به مردم بگید ولی کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
با یکطرفه کردن و بستن ورودی مسیرها و کندن گارد ریلها مردم را سریع برگردانید تا فاجعه ای رخ نداده
سریع به داد مردم برسید
دستگاه برش با هلی کوپتر ببرید و مسیرها رو باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
شما رو به خدا به داد ما مردم مهران برسید شهر شده پارکینگ و توالت عمومی زندگیمون فلج شده بعد از چندسال اربعین هنوز مسولین هیچ تدبیری ندارن مردم توی خونه هاشون زندانی شدن زوار محترم برای مردم مهران ارزش قایل نیستن هزاران خودرو داخل شهر رهاشده دیشب برای اینکه یه خانم حامله از خونشون دربیان ۶ساعت تلاش کردیم بابا این چه زیارتیه شهر و زمینهای کشاورزی پراز زباله و پلاستیک شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بنظرم مثل حج سهمیه بندی بشه شاید مشکل حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خدا بهتون صبر بده....ما فقط با شما همدردیم ....در مقابل عدم فرهنگ رفتاری بعضی افراد
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۸:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه آلبانی هم مهران داره؟؟این کلک ها قدیمی شده. یه کم خلاقیت داشته باش.من خودم ساکن مهران هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
افتخار کن که ماشینها مال زوار هست و شما میزبان این مهمانان هستید عده ای تلاش کنند زباله ها را جمع آوری کنن و یکی دو هفته ای را تحمل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
یه عده بهت برچسب آلبانی بودن میزنند فیلمشو منتشر کن راست و دروغ حرفات مشخص بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خداوند به انسان عقل ذاذه در این شرایط نباید به کربلا رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
تا تعریف هر کس از عقل چی باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بی مسئولیتی مسئولان واقعأ تأسف‌بار و شرم آور و جبران ناپذیر هست.
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۷:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
به مسئولین چه ربطی داره مگه مسئولین مجبورتون کردن که برید سفر اربعین اربعین راه انداختید خودتون عقل دارید که نرید واقعا متاسفم برای عقلاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
پاسخ به میلاد
این همه تبلیغات را من کردم برای پیاده روی اربعین؟ عزیزم 99درصد زائران /فقط برای کربلایی شدن ونذری خوردن ومفت بودن سفر هست برای اقا نیست
Iran (Islamic Republic of)
سوال مهم از شما
۱۳:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اقدام فوری مجوز ورود زائر با ماشین شخصی را صادر کنند هر خانواده با ماشینش خودش راهی شود چرا اینهمه وسیله نقلیه سواری بلااستفاده در مرز داخل پارکینگ باشد به نفع زائر هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بنظرت عراقیا قبول میکنن این تعداد ماشین وارد کشورشون بشه؟ جا دارن؟ زیرساخت دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ساره
۱۷:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه کشور عراق عقلش کمه که تو این اوضاع بیماری و گرما به مردم اجازه ورود بده کشورش رو مردمشو دوست داره دستشون درد نکنه واقعا شماهم اول فکر کن بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اونوقت باید منظر تصادف و ترافیک ماشین و کمبود جایگاه سوخت وتعمیرگاه باشیم،این حجم از تجمعات همه جوره اشتباهه هم به خاطر بیماری مسری هم به خاطر شلوغ کاری؛ باید فقط زائر اولیها یا اربعین اولی ها میرفتند مثل حج که سهنیه بندی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
کاش تاریخ اعزام ها در سامانه سماح بازه بندی میشد. مثلا در ۵ روز اول یه تعداد در ۵ روز دوم یه تعداد و الی آخر. حالا میشه بر اساس زمان و تاریخ ثبت نام در سماح اینکار رو کرد که نفراتی که زودتر ثبت نام کردن در اولویت باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
واقعا که خیلی بی فکری. ..شماها نمیتوانید اختیار کشور دیگر داشته باشید.عراق هنوز ثبات ندارن چن روز قبل تو خیابانهای درگیری بود ..الان چگونه و با چه راهکاری این تعداد از افراد را بتواند کنترل کند خودتان قضاوت کنید و همینطور بدون فکر راه نیافتید ...گرما .کمبود وسایل نقلیه و سوخت ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
باید هم مردم و هم مسئولان به گونه ای برنامه ریزی کنید که مثلاً ظرف مدت 1 ماه، مردم به صورت مستمر و با نظم بروند و بیایند نه اینکه همه با هم بروند و بیایند
یک سری بروند و یک سری هم برگردند. اینجوری شلوغی هم رخ نمی ده
مردم هم باید هوشمندانه عمل کنند
مسلمان باید الگوی همه باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
کاملا درسته
Germany
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
وقتی برگه مهر میکنی جای گذرنامه میدین دست ملت فکر اینجاش رو نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بله تا تونستن برگ تردد صادر کردند بدون اینکه فکر کنن ظرفیت داخل عراق و کربلا چقد هست .همین میشه که الان می‌بینید.به اندازه یه اردوی مدرسه هم مدیریت ندارن اینا. ان شاالله که برای هیج زائری اتفاقی نیفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام. لبیک یا حسین.
مسئولان مواضع کاری را نسبت به گرانی موارد اصلی مانند خانه و ماشين ارتقاء دهند . جوانان در حسرت خرید خانه و ماشين هستند .مسؤلان به جوانان کمک برسانید. ۵۹ میلیون تومان به حقوق ها اضافه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
۵۹ میلیون چشم
Iraq
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
من دیروز کربلا بودم امروز نجف . تنها چیزی که باعث ازدحام شده تجمع زائرین ایرانی در زیارتگاهها هست . یعنی هرجا میروند توقف زیادی دارند و خیلی ها بیهوده دور همی تجمع میکنند . یکی نیست بگه اگر حرفی و تعریفی داری بذار برای تو ایران . اینجا زیارت و دو رکعت نماز و خلاص . تو بین الحرمین انگار پارک . تو نجف و اطراف حرم امام علی علیه السلام هم همینطور. عراقیها ایستا نیستند زیارت میکنند و میگذرند . هرجا که توقف زیادی شد مشکل پیش میاد .
مطلب دیگه اینکه خواهشا مراسم اربعین را فقط کسانی تشریف بیارن که قصد پیاده روی دارند ولو ۲۰۰ تا ستون . اکثر کسانی که من دیدم و باهاشون حرف زدم قصد پیاده روی نداشتندو بعد از چند روز زیارت بدنبال ماشینهایی بودند که به مهران و شلمچه میروند . ساکهای بزرگ پر از سوغاتی . خواهشاً در سفرهای دیگه تشریف بیارید و سوغاتی بخرید و ببرید . اربعین را برای پیاده روها بگذارید . طرف سه چهار روز راه میره وقتی میرسه کربلا ، جا برای استراحت نداره چون اونایی که پیاده روی نکرده اند جاها را اشغال کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
واقعا پیاده روی احتیاج به بردن چن ساک پر و آوردن ساکهای پر داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه فقط شور وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بله درسته آداب زیارت رو اول کامل تو رسانه ها تعلیم بدند
ی مدت بعد یادکرفتن مشرف بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بعد از اربعین هم اجازه بدین موکب ها برقرار باشه و مردم تا یک ماه دیگه هم بتونن برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
چی میگی بنده خدا. مگر موکب ها را دولت ها بر پا کرده اند. مردم کوچه و خیابان خود جوش اقدام به پذیرایی میکنند. خب بعد اربعین هم باید بروند دنبال کار و زندگی خودشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
چقدر دولت هرینه کنه از کجا این همه پول بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
معلوم بود گرمه چن روزه خوزستان وحشتناک گرم وشرجی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
تا فاجعه ای پیش نیامده فکری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
ما الان مرز چذابه هستیم دیشب ساعت ۲ رسیدیم تا رسیدم اینطرف مرز ساعت ۴ شد و تا حالاکه ساعت ۱۰ هست ماشین پیدا نشده که بریم بعضی ماشین ها هم که می روند با قیمت ۴۰ دینار تا سامرا می روند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
40 دینار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
40دینار!!قابل توجه اونایی که میگفتن ایرانیها مهمان نوازی را از عرا قیها یاد بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
منظورش نفری 40 هزار دینار هست . نفری یک میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
این که ماشین نیست درست ولی هیچ وقت ماشین مجانی نبوده که
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۹:۵۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
یه حاج قاسم و ابومهدی مهندس ،لازمه تا این شرایط را مدیریت کنه. به بهترین نحو ممکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
زیارت قبول باشه
از اول فکر باشه بهتره توی این شرایط هوا گرم وبی آبی
زائرین که چند بار رفته اشتباه است بگذارید آنها که نرفتن بروند وشما آن جا را شلوغ می‌کنی چون عراق توان این کاره نداره الان رفتن زائر به دچار مشکل است باید ۱۰ ال ۱۲ سال طول می‌کشد که به وسط بهار بیاید ان موقع هوا خنک هست عمر دست خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خب برادر یه بار از قبل از ارسال، پیامت رو خودت بخون، ببین چیزی می فهمی ازش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اتفاقا خیلی هم منظورش واضح ورسا س اونایی ک چندین بار رفتن میگه واجب نیس برن تو ایی هوای گرم باید بذارن وقتی اربعین خورد ب ماههای سرد برن افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اتفاقا از اولش هم فکر هست . البته نه برای راحتی تردد و زیارت ، بلکه برای نشان دادن تجمع و شور و استیاق میلیونی زوار برای بزرگترین تجمع مسلمانان
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۰۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
پروازهای هوایی چه طور
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۵۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
جناب مگه پرواز زمینی هم داری که میگی پرواز هوایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه چی شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بعد از سه سال تعطیلی پیاده روی اربعین با این برنامه ریزی افتضاختان ، خیلی ها از پیاده روی جا ماندند و حالا همه تقصیر را به گردن طرف عراقی انداختند.موکب دارن عراقی از خیلی وقت پیش موکبهای خود را برپا کردند چرا برای طرف ایرانی زمان تعیین کردید؟ شما تصمیم گیرنده ها نمی دانید که روز قیامتی وجود دارد و از روی عقل و منطق عمل نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بهتر که نیومدید بیچاره می شید اتوبوس های ایرانی اینجا هستند ولی اجازه ندارند بروند خود عراقی ها هم که اتوبوس کافی ندارند و همه بیچاره شدند اینجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
عراق اول مرز هاش رو مسدود کرده ظاهراً شما تازه خبر رو خوندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اگ خیلی ناراحتی برو اخبارو ندیدین ۱۰ هزار نفر گرمایی شدن
آخرین اخبار