سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اسکان بیش از ۲۶ هزار زائر اربعین تا شب گذشته گفت: بیش از ۸ هزار نفر از زائرانی که در شهرستان قصرشیرین امکان عبور از مرز را نداشتند در اردوگاه‌های برپا شده، پایانه مرزی و اماکن عمومی اسکان داده شدند.

محمدباقر محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : امدادرسانی به ۱۳۰ مصدوم ناشی از گرمازدگی در خروجی مرز خسروی انجام شد و ۵ خودرو آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۵ تیم عملیاتی این عملیات را پوشش دادند.

وی از برپایی بیش از ۷۵۰ تخته چادر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۶۷۰ تخته موکت و ۹۳۵۰ تخته پتو در اردوگاه‌ها و پایانه مرز خسروی توزیع گردید.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان تعداد آب معدنی توزیع شده را ۴۲۵۰بطری عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد ۵۲۵۰ قرص نان، ۱۶۳ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۵۸۷۰ جلد بروشور آموزشی در بین زائرین توزیع گردید.

وی بهره‌مندی ۵۸۷۰ نفر از آموزش‌های چهره به چهره را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر دانست و اذعان داشت: ۱۰ چادر خیمه نماز در اردوگاه‌ها برپا گردید و ۳۲۷۸ نفر نیز از خدمات تیم‌های سحاب، فضای دوستدار کودک و دیگر خدمات فرهنگی استفاده کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.