فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از افزایش ۱۰۰ درصدی کشف سوخت قاچاق در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: با توجه به اینکه شهرستان سیرجان در چهار راه مواصلاتی و محور ترانزیتی مهم کشور به سمت استان‌های فارس، یزد و هرمزگان قرار دارد و سال‌های اخیر وجود چالش هایی، چون قاچاق کالا و سوخت ازسوی عناصر سودجو بیشتر بوده است از ابتدای سال تا کنون طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق سوخت هدفمندی در شهرستان به اجرا در آمده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: با اجرای این طرح‌ها و با همکاری ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه‌های انتظامی در این بازه زمانی ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف، ۲۴ متهم دستگیر، ۱۴ دستگاه خودرو از قاچاقچیان سوخت توقیف و ۲۱ فقره پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شده است.

سرهنگ امیرسبتکی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت اقدامات اجرایی اثربخشی از جمله تشکیل گشت ویژه ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان، حضور مستمر و اثربخش در کارگروه پیشگیری و تخلفات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تشکیل گشت مشترک و سرکشی از جایگاه‌های تحویل و عرضه سوخت در سطح شهرستان و تشکیل کارگروه بررسی مصرف کنندگان عمده سوخت انجام شده است.

او با بیان رشد حدود ۱۰۰ درصدی کشفیات سوخت قاچاق در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: پلیس با تمام توان در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه از طریق تماس با ۱۱۰ پلیس را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار