رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بازدید میدانی مسئولان قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای بررسی مشکلات و حمایت قضایی است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی گفت: امروز اکثر واحد‌ها خودشان در شرایط تحریمی، تولیدکننده مواد اولیه با بهره‌گیری از نیرو‌های جوان داخلی هستند که این اقدام بسیار ارزشمند است.

او افزود: بازدید میدانی مسئولان قضایی از واحد‌های صنعتی و تولیدی در راستای بررسی مشکلات و حمایت قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه حمایت از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران رویکرد مهم قوه قضاییه می‌باشد ادامه داد: جلسات منظم ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در همین راستا تشکیل و پیگیر مشکلات و رفع موانع واحد‌های صنعتی است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی گفت: فعالیت واحد صنعتی - معدنی کیمیای زنجان گستران با اشتغال ۴۱۰ کارگر به‌صورت مستقیم و تولید ماهانه ۱۶ هزار تُن کنسانتره، سهم زیادی در تامین محصولات سایر واحد‌های صنعتی دارد و همچنین در شرکت صنعتی روی خاورمیانه نیز ۳۶۰ کارگر اشتغال دارند که جای تقدیر دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: از ویژگی‌های برجسته این واحد‌ها صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش ۲۰ درصدی در مصرف آن، توجه به محیط زیست، استفاده صحیح از منابع آب و استفاده از آب پس از تصفیه و بدون رهاسازی مجدد در شرکت است که که مورد تحسین قرار گرفت.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: در بازدید از واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرستان ایجرود، دستورات لازم برای بررسی مشکلات و رفع موانع تولید، صادر و مقرر شد جهت پیگیری در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قرار گیرد.

او ادامه داد: شنیدن مشکلات واحد‌های تولیدی و بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی در پیگیری و حل مشکلات بسیار موثر است و دادگستری استان در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری اهتمام جدی دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه سرمایه‌گذار نباید در ادامه فعالیت و کار تولید، نگران تامین مواد اولیه و فروش محصولات باشد ادامه داد: امروز اکثر واحد‌ها خودشان در شرایط تحریمی، تولیدکننده مواد اولیه با بهره‌گیری از نیرو‌های جوان داخلی هستند و این کار بسیار ارزشمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.