امام جمعه نهبندان بر ارائه راهکار کارشناسی از سوی مقامات استانی و کشوری برای رفع مشکل بنزین در این شهرستان تأکید کرد.

حجت الاسلام خزایی امام جمعه نهبندان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین در خراسان جنوبی، گفت: برخی از افراد سودجو سوخت را قاچاق کرده و به شهر‌های مرزی می‌برند و از سوی دیگر گاهی پیش می آید که شهروندان این شهرستان بنزینی برای رفت و آمد نداشته باشند که باید برای رفع این مشکل به صورت استانی و کشوری چاره اندیشی شود.

او افزود: توقع داریم مقامات کشوری و استانی برای رفع معضل بنزین در نهبندان راهکار‌های جدید و کارشناسی بدهند و امیدواریم با ارائه این راهکار‌ها مشکلات نیز حل شوند.

خدمات دولت سیزدهم اطلاع رسانی شود

حجت الاسلام خزایی امام جمعه نهبندان در ادامه به دستاورد‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم به معنی واقعی تلاش می‌کند؛  یکی از اقدامات خوب دولت، تک واحدی کردن مساکن نهضت ملی است و رسانه‌ها نیز باید خدمات دولت را به مردم یادآوری کنند.

او افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم دولت در نهبندان کلنگ زنی پست ۴۰۰ کیلو ولت است؛ احداث این پست برق کمک شایانی به توسعه زیرساخت‌های برق نهبندان می کند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام خزایی اظهار کرد: اولین ملاک ورود هر سرمایه گذار به این حوزه داشتن زیرساخت برق است و از این رو می‌توان نهبندان را به یک شهرستان صنعتی تبدیل کرد.

 امام جمعه نهبندان با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی تصریح کرد: در آستانه اربعین حسینی شاهد صحنه‌های دلدادگی هستیم و اربعین رمز بقای اسلام و یک رسانه جهانی برای معرفی فرهنگ حسینی به جهانیان است.

او به رحلت آیت الله طالقانی در ۱۹ شهریور اشاره کرد و گفت: اولین امام جمعه کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آیت الله طالقانی بود و ایشان اولین نماز جمعه را در مرداد سال ۱۳۵۸ برگزار کردند و از آن زمان تاکنون بیش از ۹۰۰ پایگاه اقامه نماز جمعه در کشور ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.