حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: رسانه‌های خارجی با تحریم خبری،نمایش تعداد محدود زائران، فرهنگ عاشورایی را کامل نشان نمی‌دهند که این مساله راه به جایی نمی‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با تاکید بر تقوا بیان کرد: مساله اربعین حرکتی عظیم و خودجوش مردمی است که سال‌های گذشته تنها توسط مردم عراق برگزار شده است.

وی پیاده روی اربعین را حرکت عظیم بین المللی و جهانی برشمرد و افزود: اشاره به اهمیت اربعین و قیام امام حسین (ع) به عنوان زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) توسط پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار پیش از امام حسین (ع) بیان شده است.

وی تاکید کرد: رسانه‌های صهیونیستی حرکت عظیم خبری را با عدم نمایش پیاده روی، نمایش دادن محدود موکب‌ها و تاکید به حضور شیعیان، تحریم خبری کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: امام حسین (ع) با اهدای خون خود و اهل بیت از فراموشی دین اسلام جلوگیری کرد و علمای دینی نیز در کتاب‌های بسیاری به آشنایی با نهضت عاشورا تاکید کردند.

مطیعی یکی از نشانه‌های مومن را حضور در اماکن مقدس و زیارت امام حسین (ع) دانست و گفت: طبق احادیث دینی تا وقتی که امام حسین (ع) شناخته و درک نشود، ظهور شکل نمی‌گیرد و حرکت‌هایی مانند اربعین در راستای شناخت امام حسین (ع) و زمینه سازی ظهور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار