تاکید بر مسائل معیشتی و اقتصادی با بکارگیری هر چه بیشتر نقدینگی کشور در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین توصیه‌های مجلس خبرگان به دولت است.

آیت الله دری نجف آبادی، خطیب جمعه اراک در مصلی بیت المقدس شهر اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد: ملت‌های مسلمان و آزاده منطقه با آگاهی و اتحاد توطئه‌های تفرقه افکنانه استکبار را محکوم به شکست می‌کنند.

دو ملت بزرگ ایران و عراق به خصوص عاشقان اهل بیت در هر دو کشور باید با شناخت، اتحاد، همدلی و حرکت در مکتب حسینی توطئه‌های دشمنان را شکست دهند.

پیاده روی اربعین جلوه گاه عشق و اخلاص و نمایش عظمت مکتب کربلاست و از دولت عراق انتظار می‌رود با گسترش خدمات و تسهیلگری هرچه بیشتر شرایط تشرف و زیارت عاشقان اباعبدالله را در ایام اربعین حسینی فراهم آورند.

اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلا و عاشورا ایستادگی در برابر ظلم و کفر و دفاع از ارزش‌های اسلامی را به آزادگان جهان آموخت و در عصر کنونی هم پیروان مکتب عاشورا با تمام توان در برابر ظلم و جور استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند و اجازه نخواهند داد منطقه محل اجرای نقشه‌های شوم و چپاولگرانه آمریکا و اسرائیل جنایتکار شود.

انگلستان همواره در طول تاریخ به دنبال چپاول و استعمارگری در بین ملت‌های مظلوم بوده و حافظه تاریخی ملت ایران مملو از توطئه‌های شوم انگلستان است که حوادث خسارت باری را چه در حمله نظامی و اشغال کشور در دوره‌های گذشته و چه در اعمال تحریم و حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق در خاطر دارد.

تاکید بر مسائل معیشتی و اقتصادی با بکارگیری هر چه بیشتر نقدینگی کشور در بخش‌های مختلف تولید و رونق کشاورزی، دامپروری، احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل و به ظرفیت ۱۰۰ درصدی رساندن تولید را از مهم‌ترین توصیه‌های مجلس خبرگان به دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.