پیشکسوت فوتبال گفت:اسکوچیچ از لحاظ مدیریتی ضعیف بود و شخصیت او نیز در ماه‌های اخیر خدشه دار شده بود.

برنامه مجله فوتبال شبکه خبر از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روی آنتن رفت. موضوع برنامه در ارتباط با وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال بود.

قاضی میر سعید مجری برنامه در ابتدا درباره آغاز هفته ششم لیگ برتر فوتبال از فردا صحبت کرد و همچنین در ادامه صحبت‌های او گزارشی درباره شرایط دیدار‌های تیم‌ها پخش شد. در مهمترین دیدار استقلال به نساجی مازندران و پرسپولیس به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

در ادامه برنامه مجری درباره حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت جهانی تایلند صحبت کرد. در ارتباط با همین موضوع شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت:سفر ۲۲ ساعته برای رسیدن به تایلند داشته ایم که بسیار خسته کننده بود. قرار است تا فردا یک جلسه تمرین در سالن مسابقات داشته باشیم تا بازیکنان آماده دیدار روز یکشنبه برابر تیم ملی فنلاند شوند.

او افزود:تیم ملی فنلاند که حریف نخست ما است، توانست در مسابقات یورو نمایش خیره کننده‌ای از خود به نمایش بگذارد، ولی ما به شیوه‌ای از لحاظ جسمانی و روانی بازیکنان تیم ملی را تمرین داده ایم تا مشکلی برای رویارویی برابر فنلاند نداشته باشند. تیم ملی فقط از حضور یک بازیکن اش بی نصیب است که او هم مشکل معافیت داشت و قرار است تا فردا پیگیر کار‌های او در سازمان نظام وظیفه شوند تا بلکه بتواند به تیم ملی اضافه شود.

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان گفت:حضور در تایلند یک رویداد مقدماتی است تا ما آماده حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا در کویت شویم.

سپس مجری برنامه درباره با نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت کرد و اعلام کرد که کارلوس کی روش به عنوان سرمربی درخواست کرده که جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد به عنوان دستیار در کنار او باشد.

درباره این موضوع حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان روی خط برنامه آمد و در این باره گفت:ما خوشحال این موضوع هستیم که عملکرد جواد نکونام به گونه‌ای است که هر تیمی به دنبال مربی یا سرمربی است، صجبت او به میان می‌آید، اما تیم فوتبال فولاد تازه به شاکله اصلی خود رسیده است و همراه با جواد نکونام برای این فصل فوتبالی برنامه ریزی‌های متعددی را انجام داده است و او نیز تمایلی برای حضور در تیم ملی ندارد و می‌خواهد با تیم فولاد ادامه دهد.

گرشاسبی افزود:ما با جدایی نکونام موافق نیستیم و خود او نیز راضی به جدایی نیست و ما این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ایم. نگاه باشگاه فولاد حضور با جواد نکونام در لیگ قهرمانان اسیا است تا بتواند همراه این مربی نتایج خوبی را کسب کند.

در ادامه برنامه سید مهدی سیدصالحی کارشناس فوتبال در استودیو شبکه خبر حاضر شد و به بررسی شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت. او درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:هیچکس در زمان حضور اسکوچیچ درخواست فدراسیون فوتبال را برای هدایت تیم ملی قبول نمی‌کرد و تا زمانی که او حضور داشت این موضوع به نفع او بود. سرمربیگیری ایران برایش رزومه قوی ساخت چراکه تیم ملی فوتبال کشورمان در رده نخست آسیا است و توانست این تیم را راهی مسابقات جام جهانی کند، اما بیرون کردن او از نیمکت تیم ملی فوتبال به شیوه خوبی نبود. او از لحاظ مدیریتی ضعیف بود و شخصیت او نیز در ماه‌های اخیر خدشه دار شده بود. اما کی روش دارای شخصیتی قابل قبول برای بازیکنان تیم ملی است و آن دو دستگی در تیم را از بین خواهد برد. جواد نکونام هم تا حدی همین شخصیت را دارد و به همین دلیل او را در برای کادر خود در نظر دارد.

او درباره شرایط لیگ برتر گفت:لیگ امسال وضعیت بهترین دارد چراکه مربیان مطرح خارجی همچون مورایس و یا ساپینتو به لیگ ما آمده اند و بازیکنان خارجی هم به تیم‌ها اضافه شده اند.

سیدصالحی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال شهر خودرو گفت:مسئولان استان خراسان رضوی نمی‌خواهند تیم فوتبال شهرخودرو جان بگیرد و به فعالیت خود ادامه دهد و آن‌ها از تیم حمایت نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
ببینیم و تعریف کنیم,
ببخشید زبان دیگری نمیتوان گفت همان قصه " ننه ننه ..... گفت بخواب شبت درازست
آخرین اخبار