مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر ، از اعزام‌ تیم های ارزیابی به مناطق مرزی ایران و عراق خبر داد.

محمد طاهر اصفهانی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر گفت: بازرسان اعزامی بر روند خدمات رسانی پایگاه های جمعیت هلال احمر در مراسم بزرگ اربعین حسینی (ع) نظارت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده توسط اکیپ ها و پایگاه های بخش های مختلف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در اربعین ۱۴۰۱ در پایانه های مرزی و کشور عراق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: با برنامه‌ریزی صحیح در صدد هستیم نه تنها ماموریت های روزمره جمعیت هلال احمر به نحو احسن انجام شود بلکه توفیق زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی را برای دلدادگان آن امام در کمال آرامش خاطر و سلامت کامل فراهم کنیم.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر با تاکید بر نظارت کارشناسان بر عملکرد جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) در پایگاه های ثابت و سیار این جمعیت گفت: نحوه ارائه ، کیفیت و سرعت خدمات امدادی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر مورد بررسی قرار خواهد گرفت‌. 

این مقام مسئول اضافه کرد: پایگاه های امداد و نجات هلال‌احمر در جاده‌های کشور نیز برای خدمت به زائران در ایام اربعین حسینی آماده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به استقرار قرارگاه های مرزی در مبادی ورودی و خروجی مرز‌های رسمی کشور و حضور نیروی تخصصی کادر درمان به کشور عراق نظارت بر نحوه عملکرد نیروها امری مهم و ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار