مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پلمب ۴۲ واحد نانوایی متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

داوود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این تعداد پلمب‌ها برای ۱۹ واحد نانوایی در شهرستان قزوین، ۹ واحد شهرستان تاکستان، هشت واحد شهرستان بوئین زهرا، ۲ واحد شهرستان البرز، ۲ واحد شهرستان آوج و ۲ واحد شهرستان آبیک اعمال شده است.

نایب فرجی اضافه کرد: در همین مدت از ۱۱ هزار و ۱۶ واحد نانوایی در استان قزوین بازرسی شده که برای ۹۴۵ مورد آن پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان تشکیل و متصدی واحد به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی اضافه کرد: کم فروشی، عرضه آرد خارج از شبکه توزیع، تعطیلی خودسرانه از مهم‌ترین تخلفاتی بوده که این واحد‌های نانوایی برای آن پلمب شده‌اند.

نایب فرجی گفت: یک هزار و ۶۱۳ واحد نانوایی در استان قزوین مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند شده‌اند.

به گفته مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، از یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی در استان قزوین ۱۵ واحد بدون دستگاه کارتخوان هستند که برخی از آن‌ها درون اماکن نظامی و برخی نیز با مشکلات حقوقی حصر وراثت متصدی واحد روبرو هستند.

نایب فرجی اضافه کرد: ۲۴ بازرس شامل جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در قالب تیم‌های دو نفره در ساعات صبح و عصر بر واحد‌های نانوایی استان قزوین نظارت می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شهروندان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های نانوایی موضوع را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار