رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: وزنه برداران مهابادی در مسابقات دور برگشت لیگ کارگران کشور به مقام قهرمانی دست یافتند.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: مسابقات دور برگشت و فینال لیگ وزنه برداری کارگران کشور جمعه ۱۸ شهریورماه با شرکت ۱۱ تیم از سراسر کشور به میزبانی مراغه برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقات "شایان احمدنژاد" وزنه بردار مهابادی در دسته ۶۱ کیلوگرم در هر سه حرکت یک ضرب ۱۱۱ کیلوگرم، دو ضرب ۱۳۵ کیلوگرم و مجموع ۲۴۶ کیلوگرم مقام قهرمانی را به دست آورد.

مصطفی پور گفت: همچنین "فرهنگ افشین" در دسته ۷۳ کیلوگرم در حرکت یک ضرب با بلند کردن وزنه ۱۲۸ کیلوگرمی مقام اول و در دو ضرب ۱۴۶ کیلو و مجموع ۲۷۴ کیلوگرم مقام دوم را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این مسابقات با حضور ۴ وزنه بردار و کادر فنی مهابادی، تیم کیمیای مراغه به مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات لیگ کارگران کشور رسید.

مصطفی پور گفت: "طه احمدنژاد" و " یونس ابراهیمیان" به عنوان سرپرست و مربی و "فرهنگ افشین" و "شایان احمدنژاد" در قالب ورزشکار در تیم کیمیای مراغه حضور داشتند.

وی گفت: "کیوان قربانیان" داور درجه یک ملی هم از شهرستان مهاباد در امر قضاوت در مسابقات حضور داشته است.

مسابقات دور برگشت و نهایی لیگ وزنه برداری کارگران کشور جمعه ۱۸ شهریورماه با شرکت ۱۱ تیم از سراسر کشور به میزبانی مراغه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.