مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

یک فروند بالگرد امداد و نجات در مرز «تمرچین» مستقر شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از استقرار یک فروند بالگرد امداد و نجات هلال احمر در مرز تمرچین برای ارائه خدمات امدادی برای زائرین اربعین حسینی خبر داد.

امیر جعفرزاده کرد: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بهره مندی از ۲۲ دستگاه آمبولانس و ۱۲ دستگاه خودروی نجات، یک فروند بالگرد و یک دستگاه خودروی ارتباطات تیپ یک، همچنین ۲ دستگاه خودروی فرماندهی و ۶ دستگاه خودروی کمک دار در حال خدمات دهی به زائران در مرز تمرچین است.

وی با اشاره به به کارگیری روزانه ۴۱ تیم تخصصی امداد و نجات و یک تیم امداد هوایی در خدمت زائرین اربعین حسینی عنوان کرد: استقرار تیم امداد و نجات و درمانی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و ارائه خدمت، داوطلبان و نجات گران جمعیت هلال احمر در کشور عراق، شهر اربیل، در مسیر زائرین اربعین حسینی عبوری از مرز زمینی تمرچین بخشی از خدمات ارائه شده در مرز تمرچین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی همچنین از اعزام ۱۲ نفر نیروی امدادی به استعداد ۴ خودروی امدادی (۱ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه هایلوکس، ۱ دستگاه ست نجات) با امکانات لازم به کشور عراق جهت برپایی درمانگاه برای امدادرسانی به زائران خبر داد و گفت: توزیع بروشورهای آموزشی مربوط به پروژه آگاه سازی از خطرات مین و مواد منفجره در قرارگاه امداد و نجات مرزی تمرچین بخش دیگری از اقدامات جمعیت هلال احمر است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت تعداد هزار قلم انواع محصولات آموزشی برای زائرین اربعین در قرارگاه مرزی امداد و نجات تمرچین توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.