رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: پویش شور عاطفه‌ها در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در این شهرستان آغاز و راه‌اندازی می‌شود.

احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: امسال جشن  عاطفه ها همزمان با سراسر کشور از چند روز قبل آغاز شده و تا ۱۵ مهر در سطح شهر و روستای شهرستان این جشن تداوم خواهد داشت.

وی گفت: امسال پایگاه نیکوکاری در میدان شهرداری مهاباد و مصلای نماز جمعه شهر و روستا‌ها راه اندازی می‌شود و همچنین همکاران اداره‌ها نیز به صورت میدانی و مراجعه حضوری در بین خیران اقدام به دریافت کمک‌های مردمی خواهند کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد می‌گوید خیران می‌توانند وجه نقد خود را با شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

وی گفت: خیران با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.

نوذری با بیان اینکه همچنین شهروندان می‌توانند صدقات و کمک‌های مردمی خود به صورت الکترونیکی و از طریق " کد QR" انجام دهند، افزود: در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن این کد با استفاده از گوشی همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد، بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر در قالب ۶ هزار و ۱۴۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.