رئیس کمیته امدادخدابنده گفت:زکات به عنوان یک واجب الهی علاوه برکاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باعث محرومیت زدایی وساماندهی معیشت نیازمندان می‌شود.

غفاری رئیس کمیته امداد خدابنده گفت:ساماندهی، توسعه، ترویج و جمع‌آوری زکات از فعالیت‌های مهم این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی است.

او افزود: تلاش می‌کنیم با فعالیت مناسب در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ پرداخت زکات در شهرستان خدابنده زمینه بهره‌مندی بیشتر مددجویان تحت حمایت وسایر اقشار نیازمندرا از ظرفیت این فریضه الهی فراهم کنیم.

رئیس کمیته امدادخدابنده با بیان اینکه خیران قیداری همواره در پرداخت زکات پیشقدم هستند، ادامه داد: یکی از کشاورزان قیداری با حضور در کمیته امداد اداره قیدار علاوه بر پرداخت مبلغ ۱۷۵ میلیون تومان زکات، ۳۵ میلیون تومان نیز برای تهیه ملزومات آموزشی برای دانش آموزان نیازمند در قالب شور عاطفه‌ها مساعدت کرد.

رئیس کمیته امداد خدابنده میزان زکات ساماندهی وجمع آوری شده در پنج ماهه اول سالجاری را چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: این میزان زکات ساماندهی شده در قالب زکات واجب، مستحبی و فطریه بوده است.

غفاری گفت: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در پویش ملی جشن عاطفه‌ها در تأمین بخشی از ملزومات تحصیلی دانش آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد مشارکت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.