سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با نزدیک شدن به اوج بازگشت زائران از سمت عراق، نظارت‌های بهداشتی در مرز چذابه تشدید خواهد شد و بیماران با علائم عفونی به مراکز درمانی معرفی و تحت نظر قرار می‌گیرند.

پژمان بختیاری‌نیا گفت: روزانه بیش از یکصد نفر از کارشناسان بهداشت دانشگاه در گرایش‌های بهداشت محیط، پیشگیری از بیماری‌ها، تغذیه و آموزش سلامت در مرز چذابه و در محل مواکب حضور دارند و بر بهداشت روند خدمات‌دهی به زائران بصورت ویژه و دقیق نظارت می‌کنند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه و مرکز بهداشت خوزستان می گوید: با توجه به نزدیک شدن به اوج بازگشت زائران از سمت عراق، نظارت‌های بهداشتی تشدید و اقداماتی از قبیل آموزش بهداشت در مواکب، کنترل کیفی آب آشامیدنی و مواد غذایی، کنترل بهداشت مواکب و مراقبت‌های خاص سندرمیک از زوار انجام خواهد شد و بیماران با علائم عفونی به مراکز درمانی معرفی و تحت نظر قرار می‌گیرند.

به گفته او در کنار ارائه خدمات بهداشتی مطلوب به زوار اربعین حسینی در مرز چذابه، کلیه فعالیت‌های روزانه بهداشتی در سراسر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه برقرار بوده و کارشناسان بهداشت معاونت بهداشت بصورت مستمر در حال ارائه خدمات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.