سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از ارائه خدمات ۲۴ ساعته تیم مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث پزشکی دانشگاه به زائران اربعین حسینی خبر داد.

کورش ساکی گفت: تیم مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به منظور همکاری در پوشش امداد و سلامت اربعین حسینی با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰ نفر از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی از ۱۲ تا ۳۰ شهریورماه در استان ایلام مستقر هستند.

او افزود: تیم فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان روزانه به ۱۰۰ نفر از زائران اباعبدالله حسین (ع) خدمت ارائه می‌دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان ارائه خدمات از قبیل تعویض پانسمان، ارائه دارو، گرفتن فشار خون، انجام تزریقات، پوشش حوادث ترافیکی و داخلی و اعزام بیمار به بیمارستان‌های استان ایلام را از جمله اقدامات تیم فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان کرد.

ساکی، بیشترین مشکلات مراجعان را گرمازدگی، سردرد، سرماخوردگی، گوارش، کوفتگی عضلانی و تصادفات عنوان کرد.

تیم‌های فوریت‌های پزشکی از سراسر کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی در مرز‌های خروجی به سمت عراق مستقر می‌شوند و تا چندروز پس از این مراسم در مکان‌های مشخص شده با تجهیزات و ملزومات پزشکی به‌صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.