استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر نظارت میدانی فرمانداران و مدیران از طرح‌های در حال اجرا در استان گفت: حلقه مفقوده اجرای طرح‌های استان پیگیری، پیگیری و پیگیری است بنابراین تا زمانی که پیگیری نکنیم هیچ طرحی به سرانجام نخواهد رسید.

 حسین مدرس خیابانی در نشست نقشه راه توسعه سیستان و بلوچستان اظهارداشت: یکی از نیازهای استان تقویت زیرساخت‌ها و یکی از اولویت‌های اصلی این منطقه توسعه راه‌ها به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: حضور میدانی فرمانداران در طرح‌های عمرانی اهمیت فراوانی دارد بنابراین نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها باید از نزدیک روند اجرای طرح‌های عمرانی را مشاهده و مشکلات را برطرف کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید به نحو مطلوب به مردم خدمت کنند چراکه ماهیت حضور این افراد خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه حضور میدانی مدیران در طرح‌های عمرانی اهمیت فراوان دارد، تاکید کرد: با پشت میز نشستن هیچ کاری به سرانجام مطلوب نمی‌رسد.

مدرس خیابانی تاکید کرد: با اتکا به الطاف خداوند با افتتاح اولین کارخانه تولید فریم عینک کشور و میلگرد در سیستان و بلوچستان نشان دادیم که هیچ کار نشدنی در این منطقه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اولین کارخانه فریم عینک طبی کشور در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد، بنابراین می‌توان کارهایی که تاکنون در کشور انجام نشده را در این استان انجام داد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه اولین کارخانه تولید میلگرد در استان افتتاح شد که امیدواریم با تکمیل این چرخه بتوانیم مصالح ساختمانی مورد نیاز را در خود منطقه تولید کنیم.

وی ادامه داد: امروز اقتصاد در صدر اولویت‌های دولت، مردم و نظام قرار دارد لذا همه باید به آن توجه کرده و بر اساس آن هدف گذاری کنیم.

مدرس خیابانی تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای سیستان و بلوچستان اشتغال است بنابراین مردم از ما کار اشتغالزا و اقتصادی می‌خواهند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح های خود نیازمند ارتباط تنگاتنگ با فرمانداران هستند بنابراین این ارتباط یک ضرورت محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار