رئیس اورژانس مرکز البرز گفت: روند ارائه خدمت اورژانس بعد از هر تماس با ۱۱۵ ثبت و ضبط می‌شود.

مهدوی، رئیس اورژانس مرکز البرز گفت: تماس های سامانه تلفنی ۱۱۵ ضبط و پیگیری ها و اقدامات لازم مستند می شود.

او می گوید: ممکن است آمبولانس مرکز نزدیک به حوزه اعلام شده از سوی شهروند، در ماموریت باشد به همین آمبولانس از پایگاه دیگری اعزام می شود و این موضوع باعث اعمال تاخیر در رسیدن همکاران ما به محل خواهد شد.

رئیس اورژانس مرکز البرز گفت: در نهایت پیامکی برای فردی که با ۱۱۵ تماس گرفته است، ارسال می شود و از او می خواهند که درخصوص کیفیت عملکرد اورژانس، اعلام نظر کند.

او می گوید: شهروندان درخصوص مشاهده هرگونه اخلال در روند خدمت رسانی اورژانس برای رسیدگی به محل اورژانس البرز مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.