استاندار کرمانشاه با اشاره به تجهیزات کامل بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران مستقر در مرز خسروی، گفت : این بیمارستان با مجهزترین تجهیزات پزشکی و متخصصان در مرز خسروی با تمام توان به زوار اربعین و مردم منطقه خدمت‌رسانی می‌کند.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه به کیفیت بالای خدمات دهی این بیمارستان صحرایی در مرز خسروی اشاره کرد و از مجموعه سپاه پاسداران و پرسنل بیمارستان به خاطر ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین و مردم منطقه قدردانی کرد.

وی وجود بیمارستان صحرایی سپاه در مرز خسروی را نقطه امیدی برای مردم منطقه دانست و بیان داشت: انصافا مجموعه سپاه پاسداران برای خدمت رسانی به مردم و زوار سنگ تمام گذاشته اند و هر روز بهتر از روز گذشته و با تمام توان در خدمت مردم بودند و خدمت رسانی کردند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تجهیزات بیمارستان صحرایی سپاه گفت: این بیمارستان به راحتی قابل انتقال به هر نقطه‌ای دیگر است و یکی از قابلیت‌های مهم آن داشتن اتاق عمل با بهترین متخصصان است.

امیری مقدم یکی از مهمترین موفقیت‌های بهداری سپاه پاسداران را بهره گیری از شرکت‌های دانش بنیان در خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران در راستای رشد و پویای شرکت‌های دانش بینان در زمینه تجهیزات بیمارستانی گام‌های خوبی برداشته و زمینه‌های رشد و پویای شرکت‌های دانش بنیان را فراهم کرده است.

وی ابراز امیداری کرد هرسال بهتر از سال دیگر در خدمت رسانی به زوار اربعین به عنوان یک رزمایش عمومی بزرگ همگانی گام برداشته شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.