مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: در هفته دفاع مقدس از ۱۴ هزار پیشکسوت عرصه دفاع مقدس این استان تجلیل می‌شود.

داور نوری گفت: تجلیل و تکریم رزمندگان عرصه عزت و اقتدار وظیفه مردم و مسئولان است و تلاش می‌کنیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال پررنگ‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سومین دوره تجلیل سراسری از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان به ثمر رسیده و عزت روزافزون نظام اسلامی مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

به گفته او، ما وظیفه بزرگی در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داریم و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه و دِینی بزرگ بر گردن ماست.

نوری خاگفت: شهدا دارای گفتمان و آرمان بودند و ما وارثان خون شهدا باید با فهم درست از آرمان شهدا به آن وفادار باشیم و از راه و رسم شهدا عقب نشینی و عدول نکنیم.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.