مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: وقوع چهار فقره تصادف از عصر دیروز دوشنبه تا امروز در جاده‌های خوزستان ۱۸ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

عارف شرهانی گفت: برخورد پنج خودرو شامل پراید، سایپا، ساینا، پژو پارس و پژو ۴۰۵ در محور هندیجان - ماهشهر در ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه روز دوشنبه ۶ نفر مصدوم برجا گذاشت که یک نفر در محل درمان شد و پنج نفر به بیمارستان هندیجان انتقال یافتند.

او می گوید: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان در ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه دیروز در جاده هفت شهیدان مسجدسلیمان پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر با آمبولانس‌های ۱۱۵ و ۲ نفر با آمبولانس‌های هلال احمر به بیمارستان منتثقل شدند.

به گفته او به دنبال برخورد ۲ خودروی پراید و تیبا در ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز سه شنبه در خروجی سوسنگرد، روستای بردیه ۲ نفر مرد ۲۹ و ۳۸ ساله مصدوم شدند و به بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد انتقال یافتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه‌ای دیگر برخورد خودرو‌های پراید و سمند در ساعت ۴:۵۵ دقیقه بامداد امروز سه شنبه در محور شوش، اهواز پنج نفر مصدوم بر جا گذاشت که شامل یک پسر بچه یک ساله، ۲ پسر نوجوان ۱۴ و ۱۷ ساله، یک مرد ۴۵ ساله و یک زن ۴۳ ساله گزارش شده که به بیمارستان نظام مافی شوش اعزام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار