ایجاد پوشش امنیتی در نوار مرزی مهران با سیستم‌های هوشمند

فرمانده مرزبانی ایلام گفت: پوشش امنیتی کامل با بکارگیری جهیزات اپتیکی و الکترونیکی در همه نوار مرزی مهران در حال انجام است.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده مرزبانی ایلام با بیان اینکه همه نقاط مرزی استان به تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی مجهز است، اظهار داشت: پوشش امنیتی کامل با بکارگیری این دستگاه‌ها و سیستم‌های هوشمند در همه نوار مرز در حال انجام است.

وی گفت: با استفاده از همه تجهیزات اپتیکی، الکترونیکی و پایش تصویر در مرز و انسداد مرز به صورت انسانی و تصویری تاکنون هیچ مورد امنیتی در مرز نداشتیم.

فرمانده مرزبانی ایلام خاطرنشان کرد: نیرو‌های مرزبانی در استان ایلام با بکارگیری تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف با تقویت بیش از ۴۲۳ کیلومتر نوار مرز از پایانه مرزی مهران تا شعاع امن در حوزه‌های مختلف در حوزه‌های اپتیکی و الکترونیکی توانسته‌اند امنیت کامل ایجاد کند.

وی تصریح کرد: در حوزه ایجاد تسهیل در تردد زائران، با برقراری تعامل و همدلی بین مسئولان درون و برون سازمانی و با دیدار‌های مرزی و اقدام دیپلماسی، توانستیم یک تردد سهل را برای زائران داشته باشیم و تاکنون نارضایتی خاصی وجود نداشته است.

رستمی ادامه داد: با توجه به اینکه ورود و خروج زائران همزمان صورت گرفته کار ما سنگین شده که با تدابیر و تمهیدات لازم مدیریت می‌شود و تاکنون توانسیتم رضایت‌مندی خوبی در مجموعه ماموریت‌هایمان داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.