پیام‌های دریافتی ۲۲ شهریور ماه؛

درخواست تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی و مشکلات دریافت وام فرزند آوری

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۲ شهریور ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


سلام وقتتون بخییر لطفا به خاطر خدا هم شده گزارشی از وام مسکن ۲۰۰ میلیونی روستایی هم تهیه کنید. به بنیاد مسکن شهرستان تالش مراجع می‌کنیم می‌گویند که وام ۲۰۰ میلیونی هنوز ابلاغ نشده است. لطفا پیگیری کنید.


سلام خواهش می‌کنم درباره تسریع در پرداخت وام فرزندآوری گزارشی تهیه کنید.


سلام. بنده دوسال پیش شاغل در آموزش و پرورش بودم و از بانک سامان وام گرفتم قرار شد هر ماه آموزش و پرورش از حقوق من کسر کند و اقساط وام را به حساب بانک سامان واریز کند تا زمانی که شاغل بودم مشکلی در پرداخت اقساط از طرف اداره نداشتم، ولی متأسفانه بعد از بازنشستگی اقساط را از حقوق من کم می‌کنند و به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌کنند حدود سه ماه هست که این صندوق هیچ گونه قسطی به حساب بانک واریز نکرده است. لطفا بررسی کنید.


متاسفانه ده روز است که کود‌های فسفات و پتاس در سراسر کشور توزیع نمی‌شوداین موضوع باعث شده تا کلزاکاران از فصل کشت عقب بیفتند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد وضعیت آب شرب روستای نیسیان منطقه مرکزی شهرستان اردستان اصفهان هم رسیدگی بعمل تا از آب شرب پایدار تصفیه شده استانی بهر ه مند شوند روستا چند سال است دارای سیستم لوله کشی آب بوده ولی قابل شرب نیست وساکنین از آب تانکر سیار استفاده می کنند.تشکر.
آخرین اخبار