مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، تمهیدات لازم برای ذخیره سازی مناسب سوخت انجام و سوخت مورد نیاز مناطق سخت گذر و عشایری استان قبل از شروع فصل سرما توزیع می‌شود.

اسداله طاهری از برنامه ریزی وهماهنگی‌های لازم بمنظور ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در خصوص آمادگی این منطقه در راستای سوخت رسانی مطلوبتر به مردم و مصرف کنندگان با شروع فصل سرما صورت پذیرفته است.

او، فارس را با مصرف روزانه ۱۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور عنوان کرد و گفت: ذخیره سازی مناسب سوخت در انبار‌های نفت استان صورت گرفته و مشکلی در خصوص تامین سوخت زمستانی وجود ندارد.

طاهری با اشاره به موقعیت جفرافیایی و وسعت استان و همچنین عدم اتصال استان به خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی، تامین وتوزیع سوخت مناطق سخت گذرو سردسیر استان، مصرف کنندگان جزو عمده بویژه نیروگاه‌های برق وکارخانجات سیمان را از اولویت‌های سوخت رسانی شرکت با شروع فصل سرما برشمرد.

او گفت: با تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده سوخت جایگزین برای این مصرف کنندگان بویژه مناطق شمالی استان قبل از شروع سرما آغازشده است.

این مقام مسئول دیدار با فرمانداران ومسئولین شهرستان‌های استان، هماهنگی با سازمان تعاون روستایی وعشایری، نظارت و بازدید‌های دوره‌ای منظم بر عملکرد فروشندگی‌های مواد نفتی، مصرف کنندگان جزو عمده، هماهنگی با نیروگاه‌ها برای خرید بموقع فرآورده از طریق سامانه سدف، هماهنگی با انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل، مالکان نفتکش‌ها و رانندگان نفتکش را از جمله اقدامات این منطقه در راستای سوخترسانی بموقع در فصل زمستان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار