فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ تُن مواد مخدر تریاک در خراسان جنوبی کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: واحد‌های پلیس به صورت محسوس و نامحسوس با اقدامات فنی پلیسی در محور‌های مواصلاتی و در معابر شهری موفق شدند با توقیف دو خودروی سنگین که قصد جابجایی مواد مخدر از مرز‌های کشور از مسیر خراسان جنوبی را داشتند، بیش از ۲ تن مواد مخدر را که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف نمایند.

او افزود: در خصوص این محموله‌ها ۶ نفر نیز دستگیر شده اند.

سردار فرشید با بیان اینکه تا کنون حدود ۲۲ تن انواع مخدر از ابتدای سال در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است، اظهار کرد: از مجموع مواد مخدر کشف شده ۸۴ درصد تریاک، ۶درصد شیشه و ۴درصد مرفین،۴ درصد حشیش و یک درصد هرویین بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۲ تُن مواد مخدر در ۱۵ طرح از خورده فروشان مواد مخدر کشف شده است.

سردار فرشید با بیان اینکه در این مدت بیش از ۵۰ باند توزیع مواد مخدر را متلاشی کردیم، گفت: بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ نفر در خصوص قاچاق و فروش مواد مخدر در استان دستگیر و ۵۹۷ دستگاه خودرو توقیف شده است.

او با اشاره به طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی که مورد درخواست مردم نیز هست تصریح کرد: در مورد برخورد با معتادان متجاهر در سطح شهر بویژه در مرکز استان طرح‌های اجرا و ۶۰ نفر از آن‌ها را دستگیر و تحویل دستگاه‌های مرتبط شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.