مدیرکل سازمان انتقال خون کرمانشاه از تلاش کارکنان سازمان انتقال خون کرمانشاه جهت تامین خون و فرآورده‌های خونی برای خدمت رسانی به بیماران نیازمند خبر داد.

دکتر میرزاده مدیرکل انتقال خون کرمانشاه در دیدار با نماینده ولی فقیه کرمانشاه اظهار کرد: سازمان انتقال خون وظیفه و رسالتی حیاتی دارد و نجات جان بسیاری از بیماران، نیازمند خون و فرآورده‌های خونی است.  

وی افزود: تلاش خادمان سازمان انتقال خون استان، تهیه و تامین مستمر خون و فرآورده‌های خونی برای نجات بیماران نیازمند است تا در هیچ نقطه‌ای جان بیماران در نبود خون به خطر نیافتد.   

میرزاده ادامه داد: مجموعه همدل و پرتلاش انتقال خون استان در تمامی شرایط و در تمامی زمان‌ها، علی‌رغم مرارت‌ها و چالش ها، بدون تعطیلی پای کار بوده و در حال خدمت رسانی به مراجعان و تامین نیاز بیماران بوده اند.  

به گفته میرزاده، در ایام شیوع کرونا نیز فعالیت این سازمان مضاعف و خوشبختانه با عزم و همت جمعی کارکنان و مشارکت آحاد مردم هیچگاه کمبودی در ذخایر خون استان احساس نشد.

وی تصریح کرد: در ایام اربعین حسینی (ع) نیز با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ذخایر خونی استان جهت پشتیبانی نیاز‌های احتمالی در راستای خدمت‌رسانی به زوار حسینی تامین و این سازمان با افتخار آماده خدمتگزاری به زائرین اربعین بوده است.  

میرزاده گفت: حیات و بقاء و ماهیت سازمان انتقال خون در کنار زحمات کارکنان این مجموعه، وابسته به حضور و همراهی اهداء کنندگان نیکوکار و نیک‌اندیشی است که در مسیر کمک به بیماران نیازمند، یاری رسان سازمان انتقال خون هستند.

وی عنوان داشت: در ایام سوگواری حسینی (ع) در پویش نذر خون، بحمدالله شاهد استقبال گسترده و ارزشمند مردم نوع‌دوست استان در امر اهدای خون بودیم و با توجه به نیاز روزافزون به خون و فرآورده‌های خونی، کماکان نیازمند مشارکت مردم و حمایت مسئولین از این حوزه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.