لرستان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری بانوان کشور شد

رییس هیات وزنه برداری لرستان گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور در رده بانوان برگزار شد با قهرمانی تیم لرستان به پایان یافت.

سید علی شاهرخی رییس هیات وزنه برداری لرستان اظهار کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ سال کشور که به گرامیداشت کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان طی دو روز به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد، با قهرمانی تیم میزبان خاتمه یافت.

او افزود: در این رقابت‌ها تیم لرستان با کسب ۶۸۸ امتیاز در سکوی نخست قرار گرفت و همچنین استان‌های کردستان با ۴۸۸ امتیاز و خراسان رضوی با ۴۶۶ امتیاز نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت وزنه برداری لرستان بیان کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۲۳ تیم و با حضور ۱۳۰ شرکت کننده از ۲۲ دوم ماه جاری به مدت دو روز در سالن مسابقات مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

شاهرخی گفت: برای تیم لرستان، در مجموع ریحانه مقانکی در دسته ۴۰ کیلوگرم مدال طلا و ستایش گودرزی در دسته ۷۱کیلوکرم، مینا گودرزی در دسته ۵۵ کیلوگرم، فاطمه ملکی در دسته ۴۵ کیلوگرم مدال نقره را کسب و خانم ستایش زارعی دسته ۵۹ کیلو گرم در دو ضرب مدال برنز را به دست آورد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.