خدمت‌رسانی۶۰۰ جهادگر بسیجی استان همدان به زائران اربعین

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ۶۰۰ جهادگر بسیجی با حضور در ۴۰ موکب به زائران اباعبدالله الحسین (ع)خدمت رسانی می کمند.

سرهنگ پاسدار علی قره باغی گفت: ۲۰ موکب جهادگران بسیجی از ۱۰ روز پیش در مسیر رفت زائران اربعین حسینی دایر شده و با توجه به پایان سفر زائران مسیر رفت، هم اینک ۲۰ موکب در مسیر برگشت در حال راه اندازی است.

او گفت: موکب های جهادگران بسیجی در مسیر شهرهای اسدآباد، بهار، همدان، رزن و نهاوند دایر شده و در حال پخت غذا، اطعام و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: موکب تخصصی بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی در میدان فرودگاه شهر همدان برپا شده است .

سرهنگ قره باغی با بیان اینکه ویزیت بیماران در این محل رایگان است گفت: یک داروخانه سیار در این محل پیش بینی شده است و در ضرورت طول درمان، بیماران به مراکز درمانی و آزمایشگاهی سطح شهر معرفی می شوند.

او گفت: شماری از خانوارهای خیر با مراجعه به بسیجیان آمادگی خود را برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین  اعلام کردند و زائرانی که امکان اسکان در چادر را ندارند به این محل ها معرفی می شوند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار