مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) گفت: همزمان با اربعین حسینی در این کانون طبخ نذری برای زائران اربعین حسینی انجام می‌شود.

میترا بابایی توسکی گفت: این کانون بیش از ۲۰۰ عضو خانم و چند عضو آقا دارد که در ایام مختلف برنامه‌های زیادی پوشش می دهد.

او گفت: در ایام محرم هر روز مراسم ختم زیارت عاشورا و مرثیه خوانی سید سالار شهیدان تا اربعین ارسوی این کانون انجام شده و همچنان ادامه دارد.

کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار ۱۵ خرداد ملایر از دهه ۷۰ تاسیس شده و یکی از کانون‌های پر کار و فعال در حوزه‌های مختلف در شهرستان ملایر است

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) از طبخ نذری در کانون نبی اکرم در روز اربعین خبر داد و در ادامه گفت: تجلیل از شرکت کنندگان مسابقه نقاشی باموضوع واقعه عاشورا از دیگر برنامه‌های این کانون است.

بابایی می‌گوید: با همکاری کانون صیادشیرازی برای برپا کردن موکب و پذیرایی از زائران امام حسین (ع) واقع در جاده روستای نازول بنام موکب شهید سلیمانی و برقراری اردوی سیاحتی و زیارت برای اعضای کانون از دیگر برنلمه‌های این کانون است.

به گفته مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم ملایر؛ این کانون یکی از کانون‌های اشتغال آفرین در سطح شهرستان ست که در حال حاضر کارگاه خیاطی کانون با اشتغال مستقیم ۱۰ نفر از بانوان در حال فعالیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.