احداث لاین کندرو و گردش‌به‌راست در چهارراه مصباح

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از اجرای عملیات احداث لاین کندرو و گردش به راست در چهارراه مصباح خبر داد.

 شریف کاظمی،  مدیر منطقه دو شهرداری کرج  گفت: باهدف کاهش بار ترافیکی وروانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در محل چهارراه مصباح و تقاطع بلوار هفت‌تیر و بلوار امامزاده حسن (ع)، لاین کندرو و گردش‌به‌راست احداث شد.

شریف کاظمی بابیان این که یکی از عوامل مهم ترافیک در این محدوده گردش‌به‌راست وسایل نقلیه در زمان سبز شدن چراغ راهنمایی است، افزود: در این راستا با احداث این لاین شاهد کاهش قابل‌توجهی از حجم ترافیک خواهیم بود.

او  با اشاره به این که یکی از مشکلات و معضلات شهری امروزی وجود بار ترافیکی و حجم بالای تردد خودروها در سطح شهرها و کلان‌شهرها است، می گوید: از این‌رو شهرداری‌ها برای حل این معضلات نیاز به احداث مسیرهای کندرو در سطح محدوده می‌باشند.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: یکی از مهم‌ترین فواید اجرای طرح لاین کندرو رفع گره‌های ترافیکی، آزادسازی معابر از سد معبر به گونه‌های متفاوت و سامان بخشیدن به وضعیت موجود است.

او  افزود: طرح تعویض روکش آسفالت و بهسازی رفیوژمیانی بلوار هفت‌تیر حدفاصل چهارراه مصباح تا میدان امام حسین (ع)  نیز در دستور کار قرارگرفته وبا آغاز این مهم در هفته‌های آتی رضایت حداکثری شهروندان این منطقه فراهم می  شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.