تهیه و تدوین بسته سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از تهیه و تدوین بسته سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با محوریت اتاق بازرگانی در استان خبر داد و خواستار همراهی دستگاه‌ها برای نهایی شدن این بسته شد.

بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت‌های متعددی برای حضور سرمایه‌گذاران دارد، گفت : یکی از دلایلی که باعث شده کرمانشاه برای سرمایه‌گذاران سراسر کشور جذاب باشد وجود مزیت‌هایی مانند آب و زمین کافی است که بسیاری از استان‌های دیگر از آن برخوردار نیستند.

وی درباره اینکه چرا با وجود اینهمه مزیت شاهد جهش سرمایه‌گذاری در استان نیستیم، افزود: اگر جهش سرمایه‌گذاری در کرمانشاه رخ می‌داد تا این اندازه با معضل بیکاری مواجه نبودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از دلایل متعددی یاد کرد که باعث شده آنطور که باید از فرصت حضور سرمایه‌گذاران استفاده نکنیم و تاکید کرد: سرمایه هوشمند است و به سمتی می‌رود که شرایط بهتری برای آن فراهم باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یکی از دلایلی که باعث شده آنطور که باید در زمینه جذب سرمایه‌گذار در کرمانشاه موفق نباشیم را خلا وجود اطلاعات و مطالعات جامع سرمایه‌گذاری در استان دانست.

باباخانی با بیان اینکه بسته سرمایه‌گذاری که توسط اتاق بازرگانی پیشنهاد شده تا حدودی به کمک خلا‌های حوزه سرمایه‌گذاری آمده است، گفت: در این بسته باید چند مورد مهم توجه شد، از جمله اینکه با اجرای این بسته سهم حوزه صنعت و کشاورزی از اشتغال و اقتصاد تا چه اندازه افزایش خواهد یافت.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، بسته سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه نیازمند حداقل سه پیوست شامل پیوست فرهنگی، پیوست توسعه مهارت و پیوست تامین مالی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.