معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: بیش از ۱۰۰ دستگاه ون خریداری شده برای کمک به جابجایی زائران اربعین، عازم مرز مهران شد.

مهدی جمالی نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ دستگاه ون خریداری شده از ایران خودرو دیزل برای کمک به جابجایی زایران اربعین، عازم مرز مهران شد.

وی افزود: روز گذشته، قرار داد خرید پنج هزار دستگاه ون با ایران خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری منعقد شد. قرار است این خودرو‌ها در اختیار شرکت‌های تاکسیرانی سراسر کشور قرار گیرند که ۵۰۰ دستگاه آن آماده تحویل است.

معاون عمران وزیر کشور اضافه کرد: به دستور وزیر کشور و با همکاری اتحادیه تاکسیرانی، برای ۱۰۰ دستگاه از این خودرو‌های تحویل داده شده، راننده تامین و به طور موقت در اختیار ستاد مرکزی اربعین قرار گرفت. علاوه بر این تعداد، ۵۰ دستگاه از ون‌های موجود و فعال در شبکه تاکسیرانی تهران هم عازم مرز مهران شدند تا تردد زایران به ویژه زایرانی که به کشور بازمی‌گردند، تسهیل شود.

وی یادآور شد: همچنین ۱۳۳ دستگاه اتوبوس خریداری شده توسط وزارت کشور برای حمل و نقل درون شهری، هم در طی هفته گذشته به طور موقت تا آخر برنامه اربعین به مهران اعزام و در اختیار ستاد قرار گرفته و قرار است این رقم به ۲۰۰ دستگاه افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار