استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامد، سامانه ارتباط مردمی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است و مدیران پاسخگوی هم استانی‌ها هستند.

سید علی احمدزاده برای دومین بار در شهریور ماه از طریق سامانه ارتباط مردمی(سامد) پاسخ‌گوی ۱۱ نفر از هم‌استانی‌ها بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عمده مشکلات مطرح شده توسط مردم از طریق این سامانه گفت: مردم مشکلاتی مانند گازرسانی روستایی، مشکلات شخصی، اشتغال، تضییع حقوق ایثارگران برای تبدیل وضعیت و استخدام را داشتند که یادداشت کردیم و سازمان بازرسی با مراجعه به این دستگاه‌ها پیگیری و رسیدگی خواهد کرد.

او ادامه داد: در سامانه ارتباط مردمی اصل بر گره‌گشایی از مشکلات مردم است مگر اینکه خلاف قانون باشد که نتوانیم کمکی داشته باشیم که دستگاه‌ها برای این مورد هم باید راهکار پیدا کنند.

وی در خصوص اینکه سامانه سامد تا چه میزان در تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم در ارتباط با مردم موثر بوده گفت: هر راهکاری که باعث ایجاد ارتباط میان مردم و دولت شود موثر است، ضمن اینکه خودم و مدیران به صورت هفتگی دیدار حضوری با مردم داریم از طرفی هم در میز خدمت نماز جمعه و حضور در روستاها پاسخ‌گوی مردم هستیم.

احمدزاده می گوید: از فرمانداران خواستیم میز خدمت در روستاها برگزار کنند، ضمن اینکه تمامی دستگاه‌‌های دولتی روزهای یک‌شنبه در یک ساعت خاص پاسخ‌گوی مردم خواهند بود که گفتیم شماره‌ها را اعلام کنند.

وی بیان کرد: اینکه مردم مشکلات خود را از طریق سامانه سامد با استاندار در میان می‌گذارند به معنای عدم رسیدگی مدیران دستگاه‌ها نیست گاها مدیران نمی‌توانند راهکار مناسبی برای مشکلات مردم پیدا کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قابل قبول نیست مدیرکلی تعمدا حقی از مردم ضایع کند و به مشکلات مردم رسیدگی نکند که کمتر دیده شده حقوق مردم توسط مدیران تضییع شود.

او با اشاره به نظارت دستگاه‌های نظارتی بر دستگاه‌ها گفت: از دستگاه نظارتی می‌خواهیم همکاری بیشتری با دستگاه‌ها داشته باشند تا  بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.