مهلت شرکت در جشنواره سراسری نماز فجر تا فجر اعلام شد

مهلت شرکت در جشنواره فجر تا فجر براساس فراخوان اعلام شده تا ۲۰ آذر ۱۴۰۱ و نام نویسی در سامانه و ارسال آثار به نشانی Noor.namaz.ir است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان در نشست دبیران کمیته‌های جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگی نماز فجر تا فجر استان همدان گفت: جشنواره نماز فجر تا فجر به میزبانی استان همدان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نخبگان با هدف ترویج و نشر ارزش‌ها و فرهنگ اقامه نماز برگزار خواهد شد.

سیدمحمدرضامیرصفدری گفت:علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌تواند آثار خود را در محور‌ و قالب‌های علمی و پژوهشی (تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان نامه‌های دانشگاهی و حوزوی)، فرهنگی و هنری (کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، نقاشی، خوشنویسی، طرح‌های گرافیکی، عکس و استوری در شبکه‌های اجتماعی)، ادبی (شعر، داستان، قصه، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی)، سرگرمی و آموزشی (بازی و ابزار‌های کمک آموزشی دستی و دیجیتالی) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او گفت: جشنواره نماز فجر تا فجر یک رویداد ملی به میزبانی استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان است که شرح وظایف مدیران عضو ستاد براساس ابلاغ استاندار بر آن‌ها تکلیف شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان خاطرنشان کرد: زمان اعلام نتایج مرحله استانی اول بهمن و مرحله کشوری ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود و اختتام جشنواره در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و به برگزیدگان مراحل استانی و کشوری هدایای ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار