فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:

پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان کازرون برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: پیاده روی بزرگ جاماندگان حسینی در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان کرد: پیاده روی جاماندگان زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) با محوریت امامزاده سید حسین (ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: پیاده روی جاماندگان حسینی در شهرستان کازرون روز شنبه ۲۶ شهریورماه از دوراهی دریس به سمت امامزاده سید حسین (ع) انجام خواهد شد.

سرهنگ توکل یادآور شد: با توجه به وضعیت آب و هوایی و گرم بودن هوا مراسم پیاده روی از ساعت ۰۵:۳۰ صبح روز شنبه ۲۶ شهریورماه از دوراهی دریس به سمت امامزاده سید حسین (ع) آغاز خواهد شد.

او تصریح کرد: پیاده روی اربعین به عنوان بزرگترین گردهمایی و تجمع مذهبی است که تبدیل به یک حرکت جهانی شده و نشانگر ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین و عشق و ارادت شیعیان جهان به سرور و سالار شهیدان دارد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با توجه به برگزاری پیاده روی در دومین سال، اظهار کرد: در این برنامه مذهبی برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌هایی برای برپائی موکب‌های پذیرایی در طول مسیر جهت خدمت به زائران تدارک دیده شده و همچنین محل پارک خودرو‌های شخصی پارکینگ تالار خلیج فارس واقع در دوراهی دریس هماهنگ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار